اولین واکنش بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی + عکس

برخی بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند.

اولین واکنش بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی + عکس

برخی بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند.

به گزارش عرشه آنلاین، هنرمندان همچون چهره‌های شناخته شده دیگر در صفحات مجازی خودشان نسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، واکنش نشان دادند.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

استوری محمود رضوی

به همین مناسبت بسیاری از چهره‌های شناخته شده در صفحات مجازی خودشان واکنش نشان دادند؛ محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را در دست تهیه دارد در صفحه مجازی خودش نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» خداقوت و خسته نباشید. 

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه خودش با نمایش تصویری از شهدای سانحه بالگرد هوایی ورزقان، نوشت: رئیس‌جمهور هر کشور در صحنه‌های بین‌المللی نماد کشور و نماینده رسمی مردم آن کشور است. به همین دلیل احترام به او، احترام به نماد و هویت ملی است. 

استوری احمد ایراندوست

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور شهید و عبارت «انا لله و انا الیه راجعون» به این اتفاق واکنش نشان داد.

استوری حامد سلطانی

حامد سلطانی مجری تلویزیون با نمایش تصویری از شهدای حادثه بالگرد هوایی ورزقان نوشت: «مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز»

استوری محیا دهقانی

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون و آزیتا موگویی از هنرمندان کشورمان در صفحات مجازی با اعلامِ خبر شهادت رئیس‌جمهور به این اتفاق هولناک واکنش نشان دادند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138305

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر