توزیع شبنامه علیه یک وزیر در صحن علنی مجلس+ تصویر

یک شبنامه علیه صالحی امیری در صحن علنی مجلس توسط پایداری‌ها پخش شد

توزیع شبنامه علیه یک وزیر در صحن علنی مجلس+ تصویر

مالک شریعتی نیاسر، نماینده نزدیک به جبهه پایداری تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگه‌‎ای آبی رنگ را همزمان با برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روی میز برخی نمایندگان مجلس گذاشت. نمایندگانی که این گزارش روی میزشان گذاشته شد، عمدتا نزدیک به اصولگرایان بودند.

شبنامه در مجلس

پیگیری‌های خبرنگاران از نمایندگان مجلس، حاکی از آن است که این گزارش علیه صالحی امیری توزیع شده و در آن به مواردی چون صدور «حکم بازداشت» او در جریان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره شده است. جالب آنکه در این گزارش اتهامات اقتصادی نسبت داده شده به صالحی امیری از سوی وزارت اطلاعات رد شده است. علیرضا خضریان، نماینده تهران در مجلس نیز در جریان نطق خود برای مخالفت با صالحی امیری توزیع این برگه علیه او را تایید کرد.

انتقاد قالیباف از انتشار شبنامه علیه صالحی امیری در صحن علنی مجلس

مالک شریعتی، نماینده مجلس، شبنامه‌ای علیه صالحی امیری در صحن علنی مجلس منتشر کرده بود که قالیباف با اعلام اینکه نمایندگان نسبت به انتشار این نامه اعتراض کرده‌اند بدون اسم آوردن از مالک شریعتی تاکید کرد توزیع کاغذ در صحن علنی بدون اجازه هیات رئیسه خلاف قانون است. گفتند نمی‌دانستند اما من بعید می‌دانم.

با وجود اینکه هیات رئیسه با انتشار این کاغذ مخالفت کرده است، این نامه خلاف قانون منتشر شده است.

بعد از آن بود که مالک شریعتی نماینده تهران باند شد و شروع به سر و صدا کرد. قالیباف گفت آقای مالک نمی‌خواستم اسم بیاورم ولی الان خودتان بلند شدید و اعتراض کردید، باید بگویم که شما هم می‌دانستید، هم با انتشار کاغذ شما مخالف شد و هم خلاف قانون آن را منتشر کردید.

این صحبت‌ها موجب شد برای لحظاتی جو مجلس به هم بریزد.گفتنی است که این نامه بر اساس مشاهدات خبرنگاران با همکاری و مشورت جمعی، امیرحسین ثابتی، سیدمحمود نبویان، علی خضریان، قاسم روانبخش و برخی دیگر از چهره‌های جبهه پایداری منتشر شده است.

پس از مدتی بار دیگر با حضور مالک شریعتی و احد آزادی‌خواه در هیات رئیسه مجلس جنجال ادامه یافت.

مالک شریعتی به آزادی‌خواه اعتراض دارد که او کاغذ را به هیات رئیسه تحویل داده و اعتراض کرده است.

گفتنی است که صالحی امیری هم‌اکنون در میان این جنجال‌ها در حال دفاع از خود است|

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 150840

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر