بهترین قالیشویی های تهران در سال جاری! [ 3برند برگزیده مردمی + شماره تلفن قالیشویی ]

در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان تهران، 3برند مورد قبول و واجد شرایط قالیشویی در تهران را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

بهترین قالیشویی های تهران در سال جاری! [ 3برند برگزیده مردمی + شماره تلفن قالیشویی ]

در طی ۵ سال اخیر تعداد قالیشویی ها در کشور به ویژه شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان افزایش چشم گیری داشته و تشخیص برندهای معتبر و خوب قالیشویی در تهران بسیار سخت و دشوار شده است. نظارت نه چندان دقیق و پیگیرانه ی اتحادیه های فرش و اصناف باعث شده تا اسامی غیرمجاز و نامعتبر قالیشویی به صورت روزافزون بیشتر شود و اعتماد مردم نسبت به انتخاب یک برند معتبر فرش خدشه دار شود.  یکی از اصلی ترین چالش های مردم برای شستشوی فرش در تهران، پیدا کردن قالیشویی های مجاز و معتبر که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات شستشو میباشند، هست که  در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان تهران، 3برند مورد قبول و واجد شرایط قالیشویی در تهران را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

 

۱. قالیشویی بانو تهران

قالیشویی بانو در طی سال های اخیر با ارائه خدمات منظم و با کیفیت خود توانسته تا اعتماد زیادی از مشتریان خود در تهران را بدست آورد.  در 30سال اخیر این قالیشویی در کنار قالیشویی گل ابریشم بعنوان یکی از برند های معتبر و دارای جواز رسمی اتحادیه بوده که با بهره گیری از کادری مجرب و باتجربه توانسته تا رضایت تعداد بیشماری از مشتریان خود را همچنان حفظ کند و در کنار قالیشویی ادیب شرق تهران، به یکی از قالیشویی های اصیل و کهنه کار تهران تبدیل شود.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی بانو تهران ازین ۳طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

.  شماره های تماس : ۰۲۱۲۲۱۷۳۶۰۹ – ۰۲۱۲۲۴۰۴۹۲۳ – ۰۲۱۲۲۴۰۴۸۷۹ – ۰۲۱۸۸۳۶۶۸۶۸

.  آدرس کارخانه : تهران – ستارخان – خیابان خسرو جنوبی – نبش کوچه قدیانی – پلاک ۷۰ – قالیشویی بانو

محل قالیشویی بانو

محل قالیشویی بانو در فرشور

 

۲. قالیشویی ادیب تهران

قالیشویی ادیب یکی از قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی های تهران بوده که همواره با داشتن ناوگان سرویس دهی گسترده در سطح شهر تهران و پوشش مناطق قالیشویی در غرب تهران و همچنین قالیشویی در شرق تهران و با ارائه خدمات متنوع و ممتاز خود در زمینه رفوگری و ترمیم فرش در تهران و... توانسته تا مورد اعتماد بسیاری از مشتریان خود قرار بگیرد و یکی از پر بازخورد ترین قالیشویی های تهران در سال های اخیر باشد. این قالیشویی همواره در ارائه خدمات و حفظ کیفیت از نظر رسانه فرشور در رقابت با قالیشویی های بزرگی چون قالیشویی آئین خراسان (https://aeincarpet.ir) بوده که موفق شده تا در جمع بهترین قالیشویی های تهران در سال های اخیر باشد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی ادیب تهران ازین ۳طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

.  شماره های تماس : ۰۲۱۴۷۰۴ – ۰۲۱۲۶۱۱۷۰۰۰ – ۰۲۱۲۲۲۸۰۰۰۷

. شماره موبایل : ۰۹۱۲۸۱۲۹۱۸۶

.  آدرس کارخانه : تهران – ستارخان – تقاطع خسرو – مجتمع الماس غرب – ورودی A – طبقه ۳ – واحد ۳۰۹ – قالیشویی ادیب تهران

" سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید.

قالیشویی هایی که در رسانه فرشور معرفی میشوند حاصل سالها اعتماد و نظر مشتریان کشور بوده اند که بطور میانگین بالاترین میزان از رضایت و اعتماد مشتریان خود را داشته اند.

در سالهای اخیر با رشد فضای مجازی و پیشروی اکثر مشاغل به سمت پلتفرم های آنلاین و خدمات اینترنتی، متاسفانه میزان سوء استفاده و کلاهبرداری از مشتریان علی الخصوص در زمینه قالیشویی افزایش پیدا کرده چراکه معیاری برای اعتبارسنجی و استعلام اصالت و موثق بودن قالیشویی در این فضا وجود نداشته و بسیاری از کاربران به دام کارخانه ها و قالیشویی های نامعتبر و غیررسمی میافتند و خسارات بسیار زیاد به خود و فرش هایشان که سرمایه های آنها میباشد وارد میشود. همانطور که هرساله با فرارسیدن زمستان و بازار پررونق شب عید، ناگهان تعداد قالیشویی ها بطور چشمگیری افزایش پیدا میکند و همانطور که کاملا پیداست، بسیاری از این قالیشویی ها کلاهبردار و بی نام و نشان هستند و با تبلیغاتی هرچند خرد تلاش در سوءاستفاده و اخاذی از مشتریان را دارند. "

۳. قالیشویی شربت اوغلی تهران

قالیشویی شربت اوغلی بیش از 50سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار رقیبان و برند های بزرگی چون گل ابریشم، آئین خراسان و قالیشویی نوین تهران، سعی داشته تا  کیفیت قابل قبولی را در شستشوی فرش و خدمات آن در تهران ارائه کند. ناوگان گسترده سرویس دهی و بهره مند بودن از پرسنلی کارآزموده و همچنین رفوگران ماهر باعث شده تا این برند بتواند به یکی از برترین قالیشویی های تهران تبدیل شود و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی شربت اوغلی تهران ازین ۳طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی تهران (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. شماره های تماس : ۱۵۲۰

.  آدرس کارخانه : تهران – انتهای نواب – خیابان زمزم – کوچه باغ – پلاک پنج

محل قالیشویی شربت اوغلی تهران

محل قالیشویی شربت اوغلی در فرشور

" برای مشاهده بهترین برند برگزیده مردمی و قیمت قالیشویی تهران در سال جاری به صفحه ( https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) مراجعه کنید! "

سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده، برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب، ارجاع به رسانه های معتبر و بزرگی مانند : دیوار,  فرشور , آقای فرش,  رسانه " مشهد بهترین " و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارید.

همچنین برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در اسلامشهر (https://farshour.ir/eslamshahr-carpet-cleaners ) و بهترین قالیشویی در کرج ( https://farshour.ir/karaj-carpet-cleaners ) و قالیشویی در اصفهان (https://farshour.ir/isfahan-carpet-cleaners ) میتوانید به لینک های درج شده در سایت فرشور مراجعه کنید.

 شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش و فرشور در قم نیز مطلع شوید.

منبع : https://mashhadbestplace.ir

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 153006

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر