خبر تازه از قتل آیت‌الله سلیمانی و کشف شبکه ضدامنیتی در بابلسر | فرمانده سپاه بابلسر توضیح داد

فرمانده سپاه بابلسر آخرین اخبار و جزئیات از قتل آیت‌الله سلیمانی و کشف شبکه ضدامنیتی در بابلسر را اعلام کرد.

خبر تازه از قتل آیت‌الله سلیمانی و کشف شبکه ضدامنیتی در بابلسر | فرمانده سپاه بابلسر توضیح داد

فرمانده سپاه بابلسر از شناسایی یک شبکه ضدامنیتی در شهرستان خبر داد وگفت: تمامی اقدامات این شبکه ضدامنیتی بود و افراد و لیدرهایی که دستگیر شدند، در واقع طعمه ضدانقلاب شده بودند.

سرهنگ مصطفی بازوند، فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی یک شبکه ضدامنیتی در شهرستان افزود: افراد و لیدرهایی که در این شبکه دستگیر شدند، به نوعی طعمه ضدانقلاب و منافقین شده بودند.

بیشتر بخوانید: ادعای جنجالی درباره ثروت آیت‌الله سلیمانی که در بابلسر به قتل رسید

بازوند افزود: به زودی در مقیاس بزرگ‌تر و استانی نیز این شبکه متلاشی و خبرهای به مردم شریف منطقه و استان اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان این که با انجام عملیات تعقیب و مراقبت و بهره گیری از تجهیزات مدرن توانستیم شبکه را شناسایی کنیم، افزود: به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و مبارزه با فساد اقتصادی افزود: در این راستا سامانه‌ای در سپاه شهرستان، با عنوان راصد یک راه‌اندازی شد که در آن مردم می‌توانند گزارش‌های فساد مردمی را از دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه بابلسر خواستار همکاری مردم برای ارسال گزارش‌های فساد در دستگاه‌ها و یا بخش‌های مختلف شد و گفت: مردم می‌توانند مستندات مربوط به فساد را در این سامانه بارگذاری کنند و امروز این سامانه رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: با همکاری مردم و ارائه اسناد مورد نیاز با انواع فساد اعم از اختلاس، رشوه و پولشویی و غیره در دستگاه‌های دولتی و خصوصی برخورد می‌شود و هیچکس در امان نخواهد بود.

فرمانده سپاه بابلسر یادآور شد: همچنین در قوانین جدید و مصوبه مجلس، افراد و مردمی که گزارش فساد را به دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه بابلسر با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: به زودی جزئیاتی از این حادثه ناگوار توسط فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اطلاع‌رسانی می‌شود؛ مسئله خصومت شخصی یا آنچه که رسانه‌های بیگانه و معاند مطرح کرده‌اند، نبود.

او تاکید کرد: جزئیات این اقدام مذبوحانه به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84905

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر