محمد صادقی

محمد صادقی از ایران خارج شد + عکس

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

محمد صادقی از ایران خارج شد + عکس

محمد صادقی دوباره جنجالی شد  محمد صادقی  بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج  شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

به گزارش عرشه آنلاین «محمد صادقی» بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود 

محمد صادقی

محمد صادقی

محمد صادقی روز ۲۵ تیرماه در منزل خود بازداشت و پس از ۳۵ روز با قرار وثیقه آزاد شد.

محمد صادقی که پس از انتشار ویدئوهایی در خصوص حجاب در حساب اینستاگرامش بازداشت شده بود، روز ۳۰ مردادماه با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده با قرار وثیقه موقتا آزاد شد. خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه نوشت: «با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده به دادگاه، پس از طی روال قانونی، به زودی حکم نهایی صادر خواهد شد.»

 محمد صادقی به تشویق فساد و فحشا و ترغیب به اعمال خشونت آمیز متهم شده بود آزاد شد. روز ۱۵ مردادماه اخباری به نقل یکی از دوستان محمد صادقی، در خبری گفت : شعبه دو دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه ۳۸ تهران، این بازیگر را برای «تشویق مردم به فساد و فحشا» و «ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونت آمیز» تفهیم اتهام کرده است.محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان 22 فروردین 1372 در تهران به دنیا آمده است. این هنرمند اصالت مازندرانی داشته و پدر مرحومش بابلی و مادر او اهل آمل است. او فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس می باشد. محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. محمد صادقی بازیگر تازه کار که در لایو اینستاگرامی کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد. برخی علت دستگیر شدن محمد صادقی توسط نیروی انتظامی را فیلم تهدید به قتلی می‌دانند که وی صبح زود در داخل خانه‌ی خود تحت سری استوری‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده بود. 

اولین تصاویر از محمد صادقی پس از بازداشت

محمد صادقی اواخر تیر ماه در اینستاگرام خود ویدئوهایی منتشر کرد که در آن نسبت به درگیری گشت ارشاد با یک زن در خیابان اعتراض تندی با چاشنی تهدید داشت؛ موضوعی که منجر به بازداشت او شد.

او با انتشار چند استوری عصبانیت خود را نسبت به ویدئوی درگیری یک مامور گشت ارشاد با یک زن بر سر حجاب ابراز کرد. یک روز بعد، خبرگزاری میزان، رسانه ی رسمی قوه قضاییه اعلام کرد: «محمد صادقی، بازیگری که طی روز‌های گذشته با تولید محتوا‌ی غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، با دستور قضایی بازداشت شد».

او در ویدئوهای خود حرف‌های تندی زد که برخی رسانه‌ها آن را «تهدید به قتل پلیس» تلقی کردند.

انتشار این ویدئوها از سوی محمد صادقی باعث شد ماموران اطلاعات تهران برای دستگیری او راهی خانه اش در شرق تهران شوند. «همشهری» در همین رابطه نوشت: «گفته می‌شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می‌کند.»

صادقی لحظه دستگیری‌اش توسط ماموران را در لایو اینستاگرامی خود ثبت کرده بود که در بخشی از آن دیده می‌شد بیرون پنجره ایستاده و در حال فیلم گرفتن از تلاش ماموران برای دستگیری خود بود.

این بازیگر پیش‌تر به خاطر نوع پوشش خود خبرساز شده بود.

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. او اصالت مازندرانی دارد؛ پدرش بابلی و مادر او اهل آمل است. وی فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس است.

ورزش تکواندو را به صورت حرفه ای دنبال کرده و تا تیم ملی نوجوانان ادامه داد اما به دلیل علاقه به هنر، آن را کنار گذاشت.

از دوران دانشجویی وارد نمایش های گروهی دانشگاه شد و بعد از پایان تحصیلات خود با گذراندن دوره های بازیگری در کلاس های آزاد، فعالیت خود را به صورت حرفه ای با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد.

در اولین تجربه بازی در مقابل دوربین، از طرف حسین سهیلی زاده برای ایفای نقش در سریال مانکن به عنوان نقش «آبتین» انتخاب شد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بسیاری از مخاطبان او را چهره جدید و با استعداد در بازیگری نامیدند.

بازیگر نقش آبتین پس از سریال مانکن، به جمع بازیگران سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست و در کنار بازیگران مطرح این مجموعه، نقش «پیمان» را ایفا کرد.

محمد صادقی بازیگر

سریال بی همگان نیز تجربه همکاری مجدد محمد صادقی با بهرنگ توفیقی است که پخش آن از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

منبع: روزیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134775

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر