تکلیف نیمکت استقلال امشب مشخص می‌شود/ بند فسخی علیه نکونام در استقلال

جواد نکونام فصل درخشانی را در استقلال از حیث امتیازگیری پشت سر گذاشت و آبی‌ها موفق شدند 67 امتیاز به‌دست آورند اما با وجود کسب این میزان امتیاز، شاگردان نکونام نتوانستند در پایان فصل به عنوان قهرمانی برسند

تکلیف نیمکت استقلال امشب مشخص می‌شود/ بند فسخی علیه نکونام در استقلال

جواد نکونام فصل درخشانی را در استقلال از حیث امتیازگیری پشت سر گذاشت و آبی‌ها موفق شدند ۶۷ امتیاز به‌دست آورند اما با وجود کسب این میزان امتیاز، شاگردان نکونام نتوانستند در پایان فصل به عنوان قهرمانی برسند

به گزارش عرشه آنلاین، هواداران استقلال در اولین فصلی که تیم‌شان قرار است با مالک خصوصی وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شود، چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت تیم‌شان هستند؛ آن‌هم در حالی‌که در روزهای اخیر، شایعات و گمانه‌زنی‌های پرشماری پیرامون آینده کادرفنی استقلال مطرح شده اما مدیران باشگاه سعی داشته‌اند تا در سکوت خبری کار خود را پیش ببرند و به شایعات بی‌اعتنا بودند. با این وجود، همچنان خبری از ورود رسمی استقلالی‌ها به بازار نقل‌وانتقالات تابستانه نیست و به نظر می‌رسد که اولویت نخست آبی‌ها، تعیین‌تکلیف وضعیت کادرفنی است.

رکورد امتیازگیری درخشان نکونام در لیگ بیست‌وسوم

جواد نکونام فصل درخشانی را در استقلال از حیث امتیازگیری پشت سر گذاشت و آبی‌ها موفق شدند ۶۷ امتیاز به‌دست آورند اما با وجود کسب این میزان امتیاز، شاگردان نکونام نتوانستند در پایان فصل به عنوان قهرمانی برسند و دست‌شان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند؛ آن‌هم در حالی‌که در ۲۱ دوره از ۲۳ دوره لیگ برتر، تیمی با کسب ۶۷ امتیاز می‌توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما معادلات در لیگ بیست‌وسوم به شکلی رقم خورد که آبی‌ها با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، بهترین نایب‌قهرمان تاریخ لیگ برتر شدند.

سکوت در قبال مصاحبه‌های جنجالی!

نکونام بعد از پایان فصل و در شرایطی‌که در فضای مجازی، دوگانه‌ای پیرامون آینده کاری او در استقلال شکل گرفته بود، تصمیم گرفت تا در سکوت، دوران استراحت خود را پشت سر بگذارد و به کشور امارات سفر کرد تا ایام تعطیلات پس از پایان لیگ بیست‌وسوم را در دبی پشت سر بگذارد. در حالی‌که در روزهای اخیر، جمعی از پیشکسوتان در نقش حامی نکونام و عده‌ای دیگر در قامت مخالف ادامه حضور این سرمربی جوان اما باتجربه روی نیمکت استقلال مصاحبه داشته‌اند، جواد نکونام سعی داشته تا در سکوت خبری کارش را پیش ببرد.

بند فسخی علیه آینده نکونام در استقلال

سرمربی استقلال فصل گذشته در حالی سکان آبی‌ها را پذیرفت که او قراردادی ۳ ساله را با این تیم به امضا رساند اما به گفته مدیران پیشین باشگاه استقلال، در قرارداد جواد نکونام با آبی‌ها، بند فسخ گنجانده شده است. با وجود روند نتیجه‌گیری درخشان نکونام در فصل اخیر، بروز برخی حواشی باعث شده تا آینده کاری او در تیم استقلال نامشخص باشد و حالا در حالی‌که نکونام شب گذشته از سفر خارجی خود به تهران بازگشت، قرار است جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال و مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس امروز (شنبه) برگزار شود و در این جلسه، تصمیم‌گیری نهایی درباره آینده کاری نکونام در استقلال گرفته خواهد شد.

استقلال در وضعیت پرسپولیس؟

جواد نکونام که امیدوار به ادامه حضور روی نیمکت استقلال است، لیست بازیکنان موردنظر خود به همراه فهرست بازیکنانی که به آن‌ها نیازی ندارد را آماده کرده و قرار است در جلسه امروز، برنامه‌های خود را برای فصل جدید به مدیران باشگاه ارائه کند. هر چند که پیشتر، نکونام بخشی از درخواست‌های خود را مطرح کرده بود اما حالا قرار است در جلسه امروز تصمیم‌گیری نهایی درباره جواد نکونام انجام شود. باید دید در این جلسه که با حضور مدیران باشگاه استقلال و مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس برگزار می‌شود، چه تصمیمی گرفته خواهد شد و آیا همکاری با نکونام ادامه دارد یا در شرایطی مشابه پرسپولیس، آبی‌پوشان پایتخت هم باید خود را برای تغییر و تحولات در کادرفنی آماده کنند! 

منبع: فوتبال 360

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141941

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر