صحبت جنجالی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا از مهدی طارمی

نیکولا برتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر، به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

صحبت جنجالی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا از مهدی طارمی

نیکولا برتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر، به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

به گزارش عرشه آنلاین، انتقال مهدی طارمی به اینتر نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن توسط رسانه‌های رسمی باشگاه باقیمانده است. تاکنون، تمامی واکنش‌های هواداران و پیشکسوتان نراتزوری به حضور مهاجم ایرانی در این باشگاه، مثبت بوده است.

برای صحبت در مورد آینده والنتین کاربونی، کوریره دلو اسپورت با نیکولا برتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر و یکی از طرفداران سرسخت نراتزوری، مصاحبه‌ای انجام داده که او در آن، به تمجید از طارمی پرداخته است.

برتی مدعی است که پس از نیکولو بارلا، طارمی بازیکن موردعلاقه‌اش در اینتر خواهد بود ضمن اینکه کاربونی، پدیده آرژانتینی نیز می‌‌تواند در کنار این بازیکنان رشد کند.

در زیر، مصاحبه برتی با کوریره دلو اسپورت را می‌‌خوانیم:

* اگر می‌توانستید انتخاب کنید، چه تصمیمی برای آینده کاربونی می‌گرفتید؟

ما در مورد یک استعداد ناب صحبت می‌کنیم. اگر به من باشد، او را برای همیشه در اینتر نگه می‌داشتم. اما در عین حال باید واقع‌بین بود و به ترکیب کنونی تیم سیمونه اینزاگی هم فکر کرد.

* منظورتان چیست؟

او هنوز نمی‌تواند در این اینتر به عنوان بازیکن اصلی بازی کند و در این مرحله از دوران حرفه‌ای خود نیاز دارد تا در تیمی باشد که از ابتدا بازی کند. او فقط 19 سال دارد و بهتر است برای کسب تجربه بیشتر یک سال دیگر به جایی برود که بتواند رشد کند.

* بدون شک، کاربونی هم‌تیمی‌های بااستعدادی خواهد داشت. نظرتان چیست؟

بله اینگونه است. اگر بخواهم نگاهی به ترکیب کنونی بیندازم، من خیلی از طارمی خوشم می‌آید. او پس از بارلا بت بعدی من در اینتر خواهد بود.

* مارسی هم وارد میدان شده است. آیا برای یک پیشنهاد مهم کاربونی را به مارسی می‌فرستید؟

بله، این کار را فقط با تیم فرانسوی انجام می‌‌دهم، چون بعد از اینتر، مارسی تیم مورد علاقه من است. اگر درست باشد که دی‌زربی او را خیلی تحسین می‌کند، من مطمئنم که یک مربی مثل او تضمینی برای بهترین رشد ممکن کاربونی خواهد بود./ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144608

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر