همستر کامبت تکلیف همه را مشخص کرد؛ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

کانال رسمی همستر اعلام کرد پروفیت مهمتره از سکه است. البته هنوز جزییات آن اعلام نشده است اما اشاره شده است پروفیت و یکسری از فعالیت‌های دیگر.

همستر کامبت تکلیف همه را مشخص کرد؛ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

همستر کامبت تکلیف همه را مشخص کرد / سکه مهم نیست!

کانال رسمی همستر اعلام کرد پروفیت مهمتره از سکه است. البته هنوز جزییات آن اعلام نشده است اما اشاره شده است پروفیت و یکسری از فعالیت‌های دیگر.

آنطور که در کانال رسمی بازی همستر کمبت آمده: «به دلیل حجم زیاد سوالات و نظرات، می‌خواهیم موارد زیر را روشن کنیم؛ ایردراپ به سود ساعتی و برخی پارامترهای فعالیت دیگر که بعدا اعلام خواهیم کرد بستگی دارد، نه به موجودی سکه.»

از طرفی با توجه به اتفاقاتی که در حال وقوع است به نظر می رسد اساس این بازی بر بیزینس و مدیریت بنا شده و بعید است صرفا سکه جمع کردن سودی نصیب کسی کند.

در همستر پروفیت مهمه یا سکه و به عبارت دیگر آیا بهتره سکه به دست بیاریم، یا سرعت ربات ها ( profit ) را با خرید کارتها افزایش بدیم، موضوعی هست که در این بخش از سایت استادورک به آن میپردازیم.

در بازی همستر پروفیت هم مهمه چون با ضربه زدن به صفحه نمیتوان از مرز 100میلیون سکه عبور کرد، مگر اینکه افراد دیگری را دعوت به بازی کنید. اما در ادامه به طور دقیق به این موضوع میپردازیم که آیا در همستر پروفیت مهمه یا سکه.

نکته: روی یک گوشی 2 اکانت همستر نباید داشته باشید، ممکن است هر دو اکانت همستر شما صفر شود و بهتره از این کار صرف نظر کنید( لینک این مقاله را به دوستانت بفرست تا دچار اشتباه نشود).

در همستر پروفیت مهمه یا سکه

در همستر پروفیت مهمه یا سکه

بازی همستر در بخش پروفیت کمی بی رحمانه عمل کرده، طوری که کاربر را مجبور می کند که هر 3 ساعت به این بازی ورود بزند در غیر این صورت پروفیت شما با 33% توان کار می کند.

به طور مثال اگر در profit per hour خودتان 100k داشته باشید، در حالت پیشفرض به این مفهوم است که هر 1 ساعت 100k سکه برای شما استخراج میشود. اما این موضوع یک شرط دارد؛ نباید برنامه همستر را بیش از 3ساعت بسته نگه دارید، در حقیقت لازم هست هر 3ساعت به همستر مراجعه کنید و سکه ها را به مخزن اضافه کنید.

اگر هر 3 ساعت مراجعه نکنید، اون 100k پروفیتی که داشتید 33k حساب میشود ( یک سوم ).

سکه مهم تره یا پروفیت؟

پاسخ سوال اصلی شما در رابطه با مهم بودن پروفیت یا سکه نیازمند یک معرفی دیگر از همستر است. در بازی همستر، شخصیت بازی در ابتدای بازی یک همستر تازه متولد شده است، اما در level 10 که همان Lord هست همستر پا به سن گذاشته و بنوعی میخواهد بگوید که با افزایش level که متکی به تعداد سکه است، شخصیت همستر نیز تغییر می کند.

نکته: شخصیت بازی همستر، حالتِ مدیرعاملی دارد و پروفیت، توانمندی مدیر عامل بوده و تعداد سکه های تولید شده ثمره ی مدیر عامل بودن همستر شما خواهد بود.

مهم بودن پروفیت یا سکه

پس اینجا خود مدیران این بازی به طور واضح اشاره کردند به اهمیت تعداد سکه، از طرف دیگر پروفیت می تواند مهم باشد، چرا که بخش مهم بازی (mine) متصل به profit است. در بخش ماین همستر، کارتهای موجود است که برخی اشاره به قاره و کشور دارد برخی کارتها برندهای معتبر هستند و برخی از کارتها رویدادهای مهم تقویمی هستند.

نتیجه= سکه مهم شد یا پروفیت؟

به نظر میرسد، در انتهای این بازی جذاب همستر، یک فرمول پیاده سازی خواهد شد و به همین سادگی بر اساس تعداد سکه نمیتواند باشد، به احتمال زیاد ترکیبی از اعتبار profit و تعداد سکه میزان دارایی نهایی حساب کاربری شما را نشان خواهد داد.

پیشنهاد میشود از فرمول زیر برای رشد سکه ها استفاده کنید

برفرض مثال 20.000.000 سکه دارید با پروفیت 150k.

امروز (روز اول) 80% سکه های موجودتان را صرف افزایش profit کنید، یعنی 16.000.000 سکه خرج افزایش profit کنید.

شما روز دوم کاری با پروفیت نزدیک 500k را شروع خواهید کرد، پس در انتهای روز دوم 4میلیون سکه از قبل داشتین و 5میلیون سکه کارت هدیه را پیدا کردید، و 12 میلیون سکه از طریق پروفیت به دست آوردین.

روز دوم سکه های شما به 21.000.000 برمیگردد.

روز بعد ( روز سوم ) 40% دیگر از موجودی را برای افزایش profit هزینه کنید و پروفیت را به 700k ارتقا بدید ( به این نزدیکی میرسید ).

روز چهارم شما 12.6میلیون سکه از قبل داشتید + 5میلیون سکه 3 کارت + 16.800.000 سکه پروفیت استخراج می کند و در مجموع 34.400.000 سکه خواهید داشت.

حال در 10 روز آینده با پروفیت 700k تعداد سکه های شما از 34میلیون سکه به 252.000.000 میرسد.

اما اگر شما با همان پروفیت 150k به مدت 13 روز سکه تولید میکردید در روز 13ام 46.800.000 سکه خواهید داشت.

نکته نهایی در مورد سکه و پروفیت: استادورک هیچگونه پیشنهاد سرمایه گذاری روی بازی hamster kombat را نمی دهد، حتی هیچ پیشنهادی برای فروش آن ندارد، صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با بازی همستر و تفات سکه و پروفیت آن اطلاعات بالا ارائه شد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140944

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر