بازگشت سارا و نیکای جدید به پایتخت 7

دوقلوهای جدید جایگزین سارا و نیکا شدند

بازگشت سارا و نیکای جدید به پایتخت 7

تصاویری از دوقلوهایی که جایگزین سارا و نیکا در پایتخت شدند، ‌منتشر شد.

بر اساس آخرین خبرها، سری جدید پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده قرار است در نوروز ۱۴۰۴ روی آنتن تلویزیون برود.سارا و نیکا فرقانی اصل هنرپیشه‌های جوان سریال که از کودکی «پایتخت» را همراهی کردند، اگرچه هنرپیشه نبودند اما از جمله پنج بازیگر سریال محسوب می‌شدند که در تمام فصول آن حضور داشتند.

یکی دیگر از موارد جالب تیزر جدید، به تصویر کشیدن مراسم خواستگاری است که در آن دو دختر جوان حضور دارند. به نظر می‌رسد که این دو دختر، جایگزین سارا و نیکا فرقانی اصل باشند که به دلیل برخی حواشی در شبکه‌های اجتماعی از سریال حذف شده‌اند. حذف سارا و نیکا از سریال یکی از بحث‌های پرحاشیه بود و تصمیم نویسندگان و صداوسیما برای معرفی دو کاراکتر جدید و بهتر بگوییم جعلی به جای آن‌ها، می‌تواند به چالش جدیدی برای سریال تبدیل شود. این تمهید باعث می‌شود که داستان بدون نیاز به سارا و نیکای واقعی به جلو برود، هرچند باید دید که این تغییرات چقدر بر کیفیت اثر و بازخورد مخاطبان سریال تأثیر خواهد گذاشت

سارا و نیکای فرقانی پایتخت 7

 سارا و نیکا فرقانی بازیگران نقش سارا و نیکا سریال پایتخت که چند سالی ست در سوئد ساکن هستند به تازگی استوری هایی منتشر کرده و دلتنگی شان برای بازگشت به ایران و حضور مجدد در عرصه بازیگری را به نمایش گذاشته اند.همین باعث شده است درحالیکه تصور می رود در سریال پایتخت ۷ دو دختر دوقلوی دیگر جایگزین های سارا و نیکا شوند آنها دعوت به کار شده اند و انگار موانع رفع شده است.

 سریال «پایتخت» یکی از مجموعه‌های پرمخاطب تلویزیون است که دو، سه سالی در کنداکتور برنامه‌های تلویزیون قرار نداشت و مدام در آستانه نوروزِ هر سال خبر ساخته شدن و تکذیب آن دست به دست می‌شد.

سارا و نیکای فرقانی پایتخت 7

از «پایتخت» چه در یاد داریم؟

اولین فصل از سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، در نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک پخش شد که داستان آن درمورد مهاجرت نقی و خانواده‌اش از مازندران به تهران بود و این کوچ برای‌شان چالش‌هایی در پی داشت و درنهایت تصمیم گرفتند دوباره به شهرشان برگردند.

فصل دوم این مجموعه در نوروز سال ۹۲ از شبکه یک پخش شد و داستان از جایی آغاز شد که نقی در گنبد و گلدسته‌سازی کار می‌کرد و مسئولیت حمل یک گنبد و گلدسته را به روستایی در قشم با کامیون ارسطو پسرخاله اش بر عهده می‌گیرد و در جریان این سفر با داستان‌های جدیدی هم روبه‌رو شدند.

سومین فصل از «پایتخت» به ماجرای عروسیِ ارسطو در خانه نقی پرداخت که در حین مراسم به دلیل نیمه‌کاره بودن خانه نقی، ساختمان فرو می‌ریزد. سری چهارم «پایتخت» هم به انتخابات شورای شهر پرداخت که هما (همسر نقی) در این انتخابات رای آورد و همچنین از طرفی (چوچانگ) همسر ارسطو در سانحه هوایی فوت کرد.

فصل پنجم «پایتخت» به سفر خانواده نقی به ترکیه پرداخت که در جریان سفر سر از سوریه و جبهه داعش درآورند و با مشکلاتی مواجه شدند. مجموعه «پایتخت» در هر سری سعی کرده است به موضوعات روز بپردازد و برخلاف مجموعه‌های دیگری که معمولا در سری بعدی‌شان شکست می‌خورند، با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

همچنین محسن تنابنده همیشه همراه با نویسندگان دیگر، نویسندگی «پایتخت» را برعهده داشته است.

 

منبع: فراورو و تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156650

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر