همای سعادت چگونه به ایران رسید؟

رئیس سازمان محیط زیست گفت: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر می‌ کنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر می‌کنند، نشانه گذاری شده است و توسط ماموران محیط زیست حفاظت می‌شود.

همای سعادت چگونه به ایران رسید؟

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان محیط زیست گفت: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر می‌ کنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر می‌کنند، نشانه گذاری شده است و توسط ماموران محیط زیست حفاظت می‌شود.

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره از بین رفتن بخش زیادی از باران ها در جریان سیل در سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هدر رفت بارش ها و سیلاب ها در سیستان و بلوچستان مایه تاسف است. اما خوشبختانه رئیس جمهور محترم در زمان حضور در سیستان و بلوچستان دستورات مهمی در این باره صادر کردند. سیستان و بلوچستان استانی است که در چندماه گذشته مشکل کم آبی داشت و در حال حاضر از زیادی باران ها گرفتار سیل شده است. بنابراین طبق دستور رئیس جمهور، طرح جامع آب خیز داری با کمک وزارت جهاد و کشاورزی عملیاتی خواهد شد تا دیگر شاهد چنین مسائلی در این استان نباشیم.

وی در ادامه درباره شناسایی گونه های کمیاب جانوری در کشور عنوان کرد: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر میکنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر میکنند، نشانه گذاری شده است و توسط ماموران محیط زیست حفاظت میشود تا از تعرض به این گونه های جانوری جلوگیری شود. به طور کل این گونه ها به راحتی رفت و آمد میکنند و مشکلی برای آنان وجود نخواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130444

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر