همستر کامبت فیلتر شد؟ دلیل باز نشدن همستر کامبت چیست؟

​کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام با انتشار اطلاعیه ای رسمی توضیحاتی درباره علت باز نشدن ربات این بازی ارائه کرد.

همستر کامبت فیلتر شد؟ دلیل باز نشدن همستر کامبت چیست؟

از ساعاتی قبل، دسترسی به بازی همستر کامبت با اختلالات شدیدی مواجه شده است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که قادر به ورود به پنل کاربری خود نیستند و این مشکل به حدی جدی است که پنل کاربری گیمرها به‌طور کامل غیرفعال شده است.

همستر کامبت

کاربران همستر کامبت امروز با یک پیغام خطا در دسترسی به این مینی‌اپ تلگرامی مواجه شدند. وب‌سایت از دسترس خارج شده و اکانت توییتر و تلگرام همستر کامبت هم تایید این مشکل اعلام کرده از مشکلات بوجود آمده آگاه است و سعی دارند در کمترین زمان مشکل را برطرف کنند

در حالی که سایر اپلیکیشن‌ها، از جمله تلگرام، بدون مشکل در حال فعالیت هستند، مشکل اصلی مربوط به بازی همستر کامبت است. بنابراین، توصیه می‌شود که کاربران از پاک کردن و نصب دوباره تلگرام خودداری کنند.

کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام با انتشار اطلاعیه ای رسمی توضیحاتی درباره علت باز نشدن ربات این بازی ارائه کرد.

کانال تلگرامی بازی همستر کامبت نوشت: «سلام مدیران عامل؛ ما از مشکلات برنامه Hamster Kombat آگاه هستیم و در تلاش هستیم تا آن را در اسرع وقت حل کنیم».این اطلاعیه نشان می‌داد که مشکل، جهانی است و احتمالا به دلیل اختلالی در سرور همستر کامبت روی داده است. این احتمال می‌رفت که اختلال حاصل حمله‌ای سایبری یا ایرادی در برنامه‌نویسی باشد؛ البته هیچ احتمالی تأیید یا رد نشد.

با این حال به نظر می‌رسد کاربران ایرانی همستر کامبت که برای استفاده از این بازی نیاز به فیلترشکن برای دسترسی به تلگرام دارند، در ابتدا مشکل را نه از مبدا و سرور‌های این بازی، بلکه از گوشی و فیلترشکن‌های خود می‌دیدند.

کامنت‌های ریز آخرین پست همستر هم نشان می‌دهد نگرانی کاربران محاسبه تعداد سکه‌هایی است که در این چندساعت به دلیل نبود دسترسی به سرور‌ها مشخص نیست چگونه محاسبه و به حساب کاربری افراد اضافه خواهد شد.

 

 

نگرانی از نحوه محاسبه سکه‌ها در زمان نبود دسترسی

البته باتوجه به شایعات هک مینی‌اپ Blum که در نهایت اعلام شد این اتفاق و تغییرات در نتیجه همکاری Blum با یک هنرمند اتفاق افتاده است، مشخص نیست از دسترسی خارج شدم همستر کامبت در ماهی که براساس برنامه اعلام شده قرار است ایردراپ خود را عرضه کند، یک تصمیم برای بازاریابی بوده یا یک اتفاق واقعی.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146049

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر