کنایه قاضی‌زاده هاشمی به قالیباف درباره خانواده اش

مناظره سوم آنچنان که انتظار می رفت نبود، مناظره ای که با ملموس ترین موضوعات مربوط به زندگی این روزهای مردم یعنی فیلترینگ و حجاب ارتباط داشت. پزشکیان از برخورد خشن با زنان انتقاد کرد و پورمحمدی از باور کردن زنان گفت. چهار کاندیدای دیگر هم هیچکدام اشاره ای به گشت ارشاد و طرح نور نکردند

کنایه  قاضی‌زاده هاشمی به قالیباف درباره خانواده اش

مناظره سوم آنچنان که انتظار می رفت نبود، مناظره ای که با ملموس ترین موضوعات مربوط به زندگی این روزهای مردم یعنی فیلترینگ و حجاب ارتباط داشت. پزشکیان از برخورد خشن با زنان انتقاد کرد و پورمحمدی از باور کردن زنان گفت. چهار کاندیدای دیگر هم هیچکدام اشاره ای به گشت ارشاد و طرح نور نکردند

خوابی که قاضی‌زاده برای سبد رای رئیسی و احمدی‌نژاد دیده است!

دیگر نامزدی که در این مناظره همان ریل خودش را ادامه داد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی بود؛ او همچنان آرام‌تر از زاکانی به دولت حسن روحانی می‌تازد و از همه محکم‌تر دولت رئیسی را مورد تمجید قرار داد.

این نامزد انتخابات در طعنه‌ای به پزشکیان و پورمحمدی گفت که دولت روحانی را کسی گردن نمی‌گیرد! قاضی‌زاده هاشمی سعی دارد با تاکید بر اینکه او خواهان ادامه دولت رئیسی است و در کنارش، دفاع همه‌جانبه از عملکرد دولت احمدی نژاد، و از سوی دیگر، با حملات متعدد به دولت‌های حسن روحانی، یک دوقطبی روحانی-رئیسی شکل دهد و در این دوقطبی خودش را نماینده دولت رئیسی معرفی کند و پزشکیان و پورمحمدی را هم نمایندگان دولت روحانی.

او با این ترفند سعی دارد تا سبد رای رئیسی را به سمت خود هدایت کند؛ اما از این نکته غافل است که این دوره، با حضور ۳ نامزد دیگر از آنچه «جبهه انقلاب» خوانده می‌شود، این سبد رای بین آنها تقسیم می‌شود و اگر هم یک نفر در صحنه بماند و بقیه به نفع او کنار بروند که احتمال کمی دارد، آنکه بقیه به نفع او کنار می‌روند، قاضی‌زاده هاشمی نخواهد بود.

نکته‌ای که قاضی‌زاده هاشمی از مناظره دوم آن را به سخنان خود اضافه کرده است و در مناظره سوم نیز ادامه‌اش داد، عرض ارادت به دولت‌های محمود احمدی‌نژاد بود؛ او در چند نوبت عملکرد دولت‌های نهم و دهم را به میان کشید و آن را عملکردی خوب و قابل دفاع دانست. او با این تاکتیک قصد دارد، بخشی از آرای احمدی‌نژادی‌ها را به سمت خود بکشاند؛ اما بعید است که با چند تمجید در مناظره‌ها، پایگاه رایی که پای احمدی‌نژاد ایستاده است، به سمت او حرکت کند.

سکوت قالیباف درمقابل کنایه به خانواده اش

قاضی‌زاده هاشمی اما کنایه تندی هم به قالیباف زد و گفت که در دولت من اگر، کسی حرفی درباره خودم، فرزندانم و خانواده‌ام بگوید، از او شکایت نمی‌کنم! این کنایه‌ای واضح به قالیباف است که درست از ابتدای زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سه منتقدش که دارای حکم زندان بوده‌اند، راهی زندان شده‌اند.

قالیباف اما به مثابه دو مناظره قبل وارد چالش با هیچکدام از کاندیداها نشد و تلاشش را بر معرفی برنامه هایش از یک سو و ارائه چهره یک رئیس جمهور بالقوه گذاشته است. جلیلی نیز که زاکانی همه جانبه ضربه گیر او شده در مناظره سوم نیز به مانند دو مناظره قبل پیش رفت.

در مجموع مناظره سوم را باید گفت، آنچنان که انتظار می‌رفت نبود؛ بیشتر جدال‌ها و دعواها بیهوده بود؛ جدال‌هایی که غالبا در حد متلک‌پرانی بودند تا جدال بر سر برنامه و وعده.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142894

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر