افشاگر سیسمونی گیت علیه دختر قالیباف اسناد جدید منتشر کرد

وحید اشتری مدارک خرید سیسمونی توسط دختر قالیباف را منتشر کرد

 افشاگر سیسمونی گیت علیه دختر  قالیباف اسناد جدید منتشر کرد

توضیح : عرشه انلاین نفیا یا اثباتا نمی تواند این محتوا را تایید کند ، انتشار این محتوا که در صفحات شبکه های مجازی و نیز برخی رسانه‌ها منتشر شده است، فقط جهت اطلاع رسانی و بازتاب رویدادهای فضای مجازی است 

وحید اشتری علیه دختر محمد باقر قالیباف استناد جدید ی را منشتر کرده است 

وحید اشتری در توئییتر نوشت :

‏۱. دختر آقای قالیباف در تلویزیون گفت بنده ترکیه رفتم ولی نه برای خرید.

‏این تصویر سامانه هواپیمایی معراج است که برای بار اول منتشر می‌کنم.

‏خوبست ایشان توضیح دهند این ۲۹۴ کیلو بار که در آن سفر در سامانه هواپیمایی معراج بعنوان بار همراه همسر ایشان ثبت شده چیست؟

‏۲۰ بسته و چمدان

اسناد خرید مریم قالیباف

مریم قالیباف که در ماجرای جنجالی سیسمونی گیت پایش به سیاست باز شد  برای نخستین بار بطور رسمی به این موضوع واکنش نشان داد. اظهارات دختر قالیباف در برنامه «گفت و گوی صمیمی»شبکه خبر درسطحی گسترده  توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است. 

مریم قالیباف دختر محمد باقر قالیباف گفت: حرف‌هایی که درباره ما زده شد حاشیه نبود دروغ بود؛ دروغ‌هایی که کام ما را تلخ کرد. اولین دروغ را در مورد عروسی من گفتند. یک عکسی که من نبودم را به‌جای من منتشر کردند و از عروسی مجلل گفتند. این دروغ شب قشنگ را برای ما تلخ کرد. 

او در ادامه تاکید کرد: من به ترکیه مسافرت رفته بودم، اما برای خرید نرفته بودم. شاید در هیچ حوزه‌ای نتوانستند به پدرم حرف‌هایی بزنند که این‌طور مشتری داشته باشد پس به خانواده‌اش حمله کردند.

در ادامه مریم قالیباف با اشاره به فعالیت‌های پدرش (محمدباقر قالیباف) گفت: قاطعیت، خاص‌ترین ویژگی پدرم است؛ بدترین اخلاق پدرم نیز کم حرف بودنشان است و دوست ندارند درباره مشکلات‌شان صحبت کنند. وی نقطه قوت قالیباف را همه‌جانبه‌بودن و نقطه ضعف او را مهربانی و رافتش توصیف کرد.

مریم قالیباف همچنین با بیان اینکه پدرم هیچ‌وقت من را از تحصیل و فعالیت اجتماعی منع نکرده است، گفت: پدرم در ۱۲ سال شهرداری تهران کار‌های بزرگی برای زنان انجام داد. وی با بیان اینکه دو برادر بزرگتر دارد گفت: برادر بزرگترم دکترای مدیریت فرهنگی دارد و در مدرسه کار‌های آموزشی می‌کند. برادر دیگرم نیز فوق لیسانس عمران دارد و جسته و گریخته کار‌های عمرانی می‌کند. خودم هم فوق لیسانس ادبیات کودک دارم و مادرم؛ همه ما هم در تهران زندگی می‌کنیم.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142506

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر