قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر، دلار چقدر گران شد

قیمت دلار امروز با افزایش نزدیک به هزار تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم یک کانال پیش‌‌روی کرد. چسبندگی قیمت این اسکناس در کف کریدور ششم طی دو روز گذشته به همت ارزپاشی بازارساز رخ داد و افزایش ریسک‌های سیاسی در شبانه‌روز گذشته دلار را بار دیگر افزایشی کرد.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر، دلار چقدر گران شد

افزایش ریسک‌های سیاسی دلار را گران کرد قیمت دلار امروز با تلرانس افزایشی ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی نزدیک کانال ابتدایی کریدور ششم بازگشایی شد. معامله‌گران می‌گویند اثر اخبار سیاسی در بازار ارز کمرنگ شده و سیاست‌گذار با ارزپاشی قیمت دلار را مدیریت کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین  قیمت دلار در شروع به کار بازارها در روز سه‌شنبه با افزایش نزدیک به هزار تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال ابتدایی کریدور ششم در حال معامله است.

در شبانه روز گذشته اخبار مربوط به آغاز رسمی حمله اسرائیل به لبنان و سوریه سطح ریسک‌های سیاسی را به شدت افزایش داد و بازار ارز و طلا را صعودی کرد. از سوی دیگر اخبار مربوط به پیشی گرفتن دونالد ترامپ در پنج ایالت کلیدی نسبت به کامالا هریس دیگر سیگنالی بود که احتمال پیشبرد مذاکرات برجام در ماه‌های آینده را برای ایران در صورت پیروزی ترامپ سخت‌تر کرد.

تتر با دلار هم قیمت شد

قیمت درهم امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر با رشد ۵۰۰ تومانی در سطح ۶۱ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت و با  دلار در یک خط ایستاد

تحلیلگران تکنیکال برای دلار هرات مرزهای حمایتی و مقاومتی دقیقی تعیین کرده‌اند. در شرایط فعلی، حمایت اصلی دلار هرات در محدوده ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان قرار دارد. اگر قیمت به زیر این سطح کاهش یابد، به سمت حمایت بعدی که ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان  است، حرکت خواهد کرد. همچنین، در صورت شکست این حمایت، کاهش بیشتر قیمت تا سطح ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان نیز محتمل است. از سوی دیگر، مرز مقاومتی کلیدی برای دلار هرات در حدود ۶۰ هزار و ۷۵۰ تومان قرار دارد. در صورتی که این مقاومت شکسته شود و قیمت از آن عبور کند، دلار می‌تواند به سمت مرزهای بالاتر حرکت کند.

تکنیکالیست‌ها معتقدند دلار تهران حمایت ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان را به عنوان مرز کلیدی پیش روی خود دارد و در صورت شکست این سطح حمایتی، احتمال کاهش قیمت به ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان بسیار زیاد است. از سوی دیگر، مقاومت مهم در سطح ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان قرار دارد و در صورت عبور از این مرز، می‌توان انتظار داشت که دلار تهران به سمت سطوح بالاتر حرکت کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155131

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر