سقوط فاجعه بار ریال؛ نیم‌سکه، هم‌قیمت تمام‌سکه‌ سال قبل شد

قیمت سکه امامی به بیش از ۳۷ میلیون رسید. هر گرم طلا ۱۸ عیار سه میلیون و ۱۰۷ هزار معامله شد

سقوط فاجعه بار ریال؛ نیم‌سکه، هم‌قیمت تمام‌سکه‌ سال قبل شد

قیمت طلا و سکه امروز در دو روند افزایشی و خنثی بازگشایی شد. قیمت طلا و سکه امامی افزایشی شد و سایر قطعات سکه بدون تغییر و با همان رقم‌ها روز گذشته معامله شدند. عدم توازن در بازار طلا متاثر از حرکت سایدوی بازار ارز است.

به گزارش عرشه آنلاین قیمت طلا و سکه امروز در روند نامتوازنی بازگشایی شد. برخلاف روند خنثی و کاهشی فاکتورهای تعیین قیمت در بازار فلز زرد، اما قیمت طلا و سکه امامی امروز افزایش داشت و سایر قطعات سکه بدون تغییر و با همان قیمت روز قبل معامله شدند.

تجارت نیوز نوشت : این نخستین روز از هفته جاری است که بازار طلا در آرامش نسبی قرار دارد و قیمت‌ها افزایشی نیست. معامله‌گران بعد از روند صعودی قیمت در بازارهای مالی طی روزهای اخیر، احتمال اصلاح قیمت‌ را مطرح می‌کردند.

اقتصاد نیوز نوشت : قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز صعودی شد؛ فنی‌ها می‌گویند فضای فعلی بازار قابل تحلیل نیست و از این رو فعلا کنار کشیده‌اند. معامله گران می‌گویند اگر عرضه سکه در مرکز مبادله زیاد شود این اتفاق ممکن است بر روی نوسانات بازار سکه اثر بگذارد.

فرارو نیز نوشت : قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند همزمان با معاملات ابتدایی بازار درحالی ۳۷ میلیون و هفت هزار تومان به ثبت رسید که دیروز صراف‌ها این سکه را ۳۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان می‌فروختند نیم‌سکه هم ۲۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت خورد که تقریبا با قیمت تمام سکه در زمستان سال گذشته برابری می‌کند.

همزمان با رشد قیمت ۶۴ هزار تومانی قیمت سکه امامی، هر گرم طلا ۱۸ عیار مثل دیروز سه میلیون و ۱۰۷ هزار تومان معامله شد و دلار و یورو خدماتی به‌ترتیب در کانال ۴۳ و ۴۶ هزار عرضه می‌شوند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۳۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تغییری ندارد و یورو خدماتی نیز مثل سه‌شنبه معادل ۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنند.

 

انواع ارز خدماتی سه‌شنبه امروز
دلار خدماتی

43 هزار و 30 تومان

43 هزار و 30 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 737 تومان

۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند با شروع معاملات بازار ۴۲ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون، روی جایگاه سه میلیون و ۲۹ هزار تومان ایستاد.

قیمت سکه امامی همزمان ۳۴۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۴ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان رسید. ربع‌سکه و نیم‌سکه هم هر کدام رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند و ۵۰ هزار تومان به قیمت سکه گرمی اضافه شد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

سه‌شنبه

امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون ۱۰۷ هزار تومان

سه میلیون ۱۰۷ هزار تومان

سکه امامی

۳۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان

۳۷ میلیون و هفت هزار تومان

نیم سکه

۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان

۲۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

منبع:فرارو- تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129076

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر