دلار 56 هزار تومانی برگشت

نرخ دلار در حال حاضر به رقم 56 هزار و 900 تومان رسیده است.

 دلار 56 هزار تومانی برگشت

قیمت دلار که طی ساعات نخست حادثه بالگرد رئیس جمهور که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، به بالای ۶۰ هزار تومان هم رسیده بود، هم اکنون به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش عرشه آنلاین،  روند نزولی قیمت ارز که از هفته های گذشته آغاز شده در روز یکشنبه و پیش از اعلام اخبار مربوط به حادثه بالگرد رییس جمهوری، باعث بازگشت قیمت دلار به کانال ۵۶ هزار تومان شد.

اما با اعلام اخبار حادثه بالگرد رییس جمهوری که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، دلال ها و برخی افراد معلوم‌الحال سعی در ماهیگیری از آب گل‌الود داشتند، انها با ایجاد التهاب در بازار ارز باعث شدند قیمت دلار از ۵۶ هزار تومان طی چند ساعت به بالای ۶۰ هزار تومان برود.

برهمین اساس نیز دلار با همان سرعتی که به حدود ۶۱ هزار تومان رسیده بود به کانالهای قبلی برگشت و هم اکنون در سبزه میدان در کف کانال ۵۶ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بعد از اعلام خبر شهادت رییس جمهور و هیات همراه نیز، هیات دولت اعلام کرد با جدیت تمام امور انجام می شود و جای نگرانی نیست.

این موارد باعث شد تا اطمینان هم به بازار بازگردد و با مدیریت بازارساز بار دیگر قیمت دلار به کانال ۵۶ هزار تومان بازگردد.

سکه امامی با کاهش ۹۲ هزار تومان به قیمت ۴۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی با کاهش ۳۱۵ هزار تومان به قیمت ۳۶ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومان به قیمت ۲۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزا رتومان به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان، سکه گرمی با کاهش ۱۰هزار تومان به قیمت ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به قیمت ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تومان بر تابلوی طلافروشی ها نقش بست. 

قیمت سکه

قیمت طلا

قیمت دلار

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138478

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر