تیونر ایرانی رنگ فیروزه‌ای بر بدنه فراری زد!

اسپایدر مانند خودرویی که سال گذشته معرفی شد، نام منحصربه‌فردی ندارد. در جلوی این خودرو یک جلوپنجره کاملاً اصلاح شده همراه با ورودی‌های هوای متعدد و انبوهی از ادوات فیبر کربنی یافت می‌شود.

تیونر ایرانی رنگ فیروزه‌ای بر بدنه فراری زد!

اسپایدر مانند خودرویی که سال گذشته معرفی شد، نام منحصربه‌فردی ندارد. در جلوی این خودرو یک جلوپنجره کاملاً اصلاح شده همراه با ورودی‌های هوای متعدد و انبوهی از ادوات فیبر کربنی یافت می‌شود. تغییرات متعدد دیگری در قسمت گلگیر‌های جلو نیز دیده می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، سال گذشته، منصوری از فراری F۸ اسپایدر اصلاح شده که به نام F۸XX Tempesta Turchese شناخته می‌شود، رونمایی کرد که دارای ادوات آیرودینامیکی فوق‌العاده و طرح رنگ‌های سفید و فیروزه‌ای بود. حالا این تیونر مشهور با یک F۸ اسپایدر جذاب دیگر بازگشته است.

، این فراری F۸ اسپایدر مانند خودرویی که سال گذشته معرفی شد، نام منحصربه‌فردی ندارد. در جلوی این خودرو یک جلوپنجره کاملاً اصلاح شده همراه با ورودی‌های هوای متعدد و انبوهی از ادوات فیبر کربنی یافت می‌شود. تغییرات متعدد دیگری در قسمت گلگیرهای جلو نیز دیده می‌شود.

فراری

تغییرات به همین جا ختم نمی‌شود. این تیونر رینگ‌های فیبر کربنی ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب را برای این خودرو در نظر گرفته است. این F۸ اسپایدر همچنین دارای رکاب‌های جانبی جدید است، در حالی که نمای عقب با دو بال کوچک، یک لایه کربن فورج شده و یک دیفیوزر جدید بازسازی شده است. این خودرو همچنین دارای اگزوزهای چهارگانه جدید است.

فراری

به فضای داخلی می‌رسیم که مسلماً عجیب‌تر از نمای بیرونی است. چرم فیروزه‌ای‌رنگ تقریباً در تمام پنل‌های داخلی از جمله صندلی‌ها، داشبورد، پنل درها، کف‌پوش‌ها و فرمان دیده می‌شود.

منصوری کار خود را روی این F۸ اسپایدر با ارتقاء پیشرانه ۳٫۹ لیتری V۸ توئین توربوشارژر به پایان رساند، به این معنی که اکنون ۸۶۸ اسب بخار قدرت و ۹۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند./ فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143851

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر