واکنش‌های جنجالی به اولین سخنان تلویزیونی مسعود پزشکیان

دیشب پس از سخنان مسعود پزشکیان موجی از انتقاد از نحوه و محتوای سخنان او در فضای مجازی شکل گرفت .

واکنش‌های جنجالی به اولین سخنان تلویزیونی مسعود پزشکیان

پس از اینکه نام پزشکیان در میان افراد تایید صلاحیت شده منتشر شد بسیاری از خبرنگارهای اصلاح‌طلب موج تازه‌ای را با اسم پزشکیان در فضای مجازی ترند کرده‌اند.

اما دیشب پس از سخنان مسعود پزشکیان موجی از انتقاد از نحوه و محتوای سخنان او در فضای مجازی شکل گرفت .

برخی از این واکنش ها را بخوانید

جمله طلایی پزشکیان:‏دانشمندان و متخصصین نباید حرف من را گوش بدهند، این من هستم که باید حرف آن ها را گوش بدهم .

واکنش به سخنان پزشکیان

دفاع محمد‌ فاضلی از برنامه نداشتن مسعود‌پزشکیان

واکنش به سخنان پزشکیان

صادقی: طبق برآورد اولیه از نظرات افراد در گروه های هوادار اصلاح‌طلبان اولین برنامه زنده تلویزیونی دکتر مسعود پزشکیان⁩ پایین‌تر از حد انتظار بود. 

اگر تنها نامزد اصلاح طلبان در برنامه های بعدی با همین دست فرمان حرکت کند، توانایی برانگیختن سازمان رأی اصلاح‌طلبان را نخواهد داشت.

محمود صادقی

همایون دارابی: سخنان امشب دکتر #پزشکیان در حوزه اقتصاد رنگ و بوی سوسیالیستی داشت مثالهای که زد و مطالبی که گفت برای طبقه نخبه و متوسط ایران که سوسیالیسم برایشان همان اقتصاد دولتی ۵دهه اخیر است جذابیتی ندارد.پزشکیان بدون تیم و برنامه و تنوع اندیشه مشاوران وارد رقابت شده و این نقطه ضعف بزرگیست.

واکنش به سخنان پزشکیان

باز صد رحمت به همتی که یه دو تا میخوام بزنم زیر میز می‌گفت ! این بنده خدا که به خودش میگه ما، زیر چهارپایه هم نمی‌خواد بزنه

واکنش به سخنان پزشکیان

 محمدعلی آهنگران : اولین حضور تلویزیونی پزشکیان ضعیف بود

محمدعلی آهنگران

 

آقای پزشکیان نماینده اصلاحات باشید، ادامه گفتمان دولت مستقر متولی دارد

عباس موسایی :جناب آقای دکتر پزشکیان! گفتمان شما در گفت‌وگوی خبری، نمی‌تواند پادگفتمان ناوضعیت کنونی باشد. علیرغم شکل‌گیری موج اولیه، این گفت‌و‌گو، موج‌شکن بود. خدا نکند جامعه جنبشی اصلاح‌جو، از امید شکل‌گرفته، پشیمان شود.‌ این برای کشور و ملت  خطرناک است.

ادامه گفتمان دولت مستقر، متولی دارد. شما متولی گفتمان سترگ اصلاحات باشید و صدای جامعه‌ای باشید که به اصلاح از درون روی آورده و به تحول از درون امید پیدا کرده است.حضرتعالی گفتمان بهبودخواهی و تغییر از درون را نمایندگی کنید؛ همان مبنایی که جبهه اصلاحات به‌عنوان جریان حامی‌تان، بر آن اساس شکل گرفته است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141142

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر