زاکانی ظریف را تهدید به محاکمه کرد؛اینها چطور راست راست می‌چرخند؟

حمله تند زاکانی به پزشکیان و ظریف/ برخی افراد باید محاکمه می‌شدند چطور راست راست می‌چرخند؟

زاکانی ظریف را تهدید به محاکمه کرد؛اینها چطور راست راست می‌چرخند؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یه کارکرد بزرگ تحولی را در دستور کار بگذاریم. در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین ادامه داد: کسانی که کار نکردند، امروز مدعی هستند. نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی است که نظراتش را دیروز شنیدیم و من فردا با عدد و رقم جوابش را خواهم داد. برخی افراد باید محاکمه میشدند. چطور راست راست می‌گردند؟ کسانی که در موضوع کرسنت آن جنایت را کردند، باید پاسخگو باشند. این از قصور و تقصیر عادی گذشته و عامدانه یک مسیری رفته شده است.

زاکانی سه شنبه شب هم در تلویزوین گفت  پاسخ ظریف را در مناظره آتی خواهم داد.

وی بطور ضمنی ظریف را تهدید کرد.او گفت اگر من برخی مسائل را باز کنم دچار مشکل خواهند شد.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری:ما می‌توانیم تحول بزرگی در اقتصاد ایجاد کنیم و بتوانیم مردم ثروتمند کنیم. تبعیض را حذف کنیم و مردم به نحو احسن از شرایط کشور استفاده کنند.

در میزگرد آقای پزشکیان نکاتی مطرح شد و کارشناسی که دعوت شده بودند و خودشون سابقه وزارت خارجه را داشتند نکاتی گفتند که جفای بزرگی در حق شهید رئیسی بود و پس فردا در مناظره حق این شهید را ادا می‌کنم.

در مناظره نشان می‌دهم که چه سیاهی بزرگی بر دامن ملت ما نشست نه تنها اقتصاد اصلاح نشد اقتصاد را نابود کردند و دارایی مردم را به تاراج دادند انشاءالله پاسخ‌های معتبری خواهند دید. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142468

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر