حجم ویدیو: 2.66M | مدت زمان : 00:01:09

ماجرای حمله با شوکر به یک وکیل در تبریز+فیلم‌

نیروهای لباس شخصی با شوکر به وکیل حامی پزشکیان حمله کردند.

نیروهای لباس شخصی با شوکر به وکیل حامی پزشکیان حمله کردند.

محمد طریقت، وکیل دادگستری، درباره‌ی برخوردی که با او در روز رای‌گیری شده، به انصاف نیوز گفت: عصر روز جمعه به همراه خانواده‌ام به شعبه‌ی اخذ رای نزدیک به خانه‌ام رفتیم. خانواده در خودرو ماندند و من برای رای دادن وارد حوزه رای‌گیری شدم اما هنگام بازگشت دیدم که چند نفر در اطراف خودرو حضور دارند.

او ادامه داد: یکی از افرادی که در ویدئوی منتشرشده دیده می شود پرسید که مالک این ماشین شما هستی، مدارک را تحویل دهید؟ در پاسخ پرسیدم که «بر اساس چه حکمی باید مدارکم را تحویل دهم؟» که گفتند حکم ماموریت داریم. آن فرد برگه‌ای را نشان داد و گفت از یکی از نهادها ماموریت دارند. اما معلوم نبود که در آن برگه چه بود؟!

آقای طریقت گفت: من به او گفتم که مدارک همراهم نیست و از طرف دیگر همه‌ی آنها الکترونیکی شده است. اما در جواب گفت که سوار ماشین شو و به اجبار دستم را گرفتند و به سمت ماشین خودشان حرکت کردند. خانمم خودش را جلوی ماشین پرت کرد که مانع حرکت آن شود که پس از آن چند نفر دیگر دوباره آمدند.

این وکیل دادگستری گفت: پس از این نوع برخوردها با پلیس تماس گرفتم و ماموران نیروی انتظامی آمدند و به کلانتری رفتیم. در آنجا صحبت‌هایی شد اما در نهایت گفتند که سوءتفاهم پیش آمده و رضایت بدهید. من در پاسخ به آنها گفتم که شکایتی نکردم که بخواهم رضایت دهم.

طریقت در ادامه افزود: من به فردی که آن برخورد را داشته گفتم شما جای پسر من هستید، آیا با این کارها جذب حداکثری انجام می‌شود؟! پیامک می‌دهند که رای دهید تا دشمن شاد نشویم؛ آیا با اینکارها دشمن شاد نمی‌شویم؟!

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که «بهانه‌ی برخورد صورت گرفته چه بود؟»، گفت: آنها می‌گفتند که برای پزشکیان تبلیغات می‌کردی. تنها گناه ما همین است که به پزشکیان رای دادیم. اگر ما به او رای می‌دهیم به خاطر این نیست که عاشق چشم و ابروی دکتر هستیم. دلیلش این است که پزشکیان می‌گوید هر کس در جای خودش باشد عدالت اجرا شود.

طریقت در پایان گفت: از دکتر پزشکیان انتظار داریم که درباره‌ی چنین برخوردهایی که صورت می‌گیرد صحبت کنند. سوالی که می‌توان مطرح کرد، این است که اگر با بنده که وکیل و حقوقدان هستم و می‌توانم از خودم دفاع کنم چنین برخوردی می‌کنند که گوشه‌ی کوچکی از آن در ویدئوی منتشرشده دیده می‌شود با مردم عادی چه مواجهه‌ای می‌شود؟!

 

حمله به یک وکیل

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144123

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر