ماجرای جدایی یکدفعه ستاره‌های پرسپولیس چه بود؟

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که جدایی غیرمنتظره ستاره‌های این تیم فقط به هواداران لطمه نمی‌زند.

ماجرای جدایی یکدفعه ستاره‌های پرسپولیس چه بود؟

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که جدایی غیرمنتظره ستاره‌های این تیم فقط به هواداران لطمه نمی‌زند.

به گزارش عرشه آنلاین، حسین عبدی در حاشیه دیدار تیم ملی جوانان مقابل امیدهای سایپا اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی ما قبل از تورنمنت کافا این بازی است و امیدوارم هر دو تیم خوب بازی کنند. امیدوارم هیچ بازیکنی صدمه نبیند و بازی خوبی باشد.  

وی درباره شرایط تیم ملی جوانان گفت: ما چند اردو را پشت هم گذراندیم و هنوز به ایده آل نرسیدیم، امیدوارم در دو الی سه ماه آینده به هماهنگی کامل برسیم. حضورمان در کافا هم بیشتر بحث کسب تجربه است و البته نتیجه هم برای ما مهم است و امیدوارم روز بازی های مقدماتی که ۳ ماه دیگر است به بهترین نتیجه ختم شود.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره قرعه تیم ملی فوتبال در مسیر راه یابی به جام جهانی اظهار کرد: به نظرم در قرعه خوبی قرار گرفتیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به راحتی راهی جام جهانی می‌شویم.

عبدی در پاسخ به این سوال که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌اید و شرایط نقل و انتقالات را در این تیم چگونه می‌بینید، گفت: من نباید در این باره نظر بدهم، امیدوارم موفقیت‌آمیز عمل کنند، در هر تغییر و تحولاتی باید المان‌ها با هم جور در بیاید و فاکتورها باید در کنار هم قرار بگیرد. امیدوارم هماهنگی‌ها سریع به آن چیزی که می‌خواهند برسد.

وی درباره جدایی بازیکنان به یکدفعه از تیم‌ها گفت: فقط به هوادار لطمه نمی‌زند، بلکه هماهنگی تیم را برهم می‌زند و افراد جدید با استراتژی و فلسفه متفاوت، هماهنگی شان زمان بر خواهد بود./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143867

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر