تلاش استقلال برای جذب ستاره آبی

مدیران باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در جلسه‌ای مهم شرکت کردند.

تلاش استقلال برای جذب ستاره آبی

 

مدیران باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در جلسه‌ای مهم شرکت کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی این فصل جواد آقایی پور مهاجم ریزنقش استقلال خوزستان است که یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن ملی پوش که هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته، با پرسپولیسی‌ها بر سر مسائل مالی به توافق نرسید و پیوستنش به پرسپولیس به احتمال فراوان منتفی است. چند روز قبل این بازیکن به همراه مدیربرنامه خود با استقلالی‌ها نشستی را برگزار کرد و حتی صحبت‌هایی را هم با جواد نکونام انجام داد.

با این حال در آن جلسه توافقی صورت نگرفت. طی روزهای گذشته خبر پیوستن آقایی پور به اورنبرگ روسیه مطرح و حتی گفته شد این بازیکن تست‌های پزشکی این باشگاه را هم پشت سر گذاشته است. با وجود انتشار این خبر، مدیران استقلال با توجه به علاقه نکونام به این بازیکن، بی خیال جذب این مهاجم ملی پوش نشدند و گفت و گوها بین طرفین ادامه داشت. از ساعتی قبل جلسه‌ای بین مدیران باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شده و هنوز این جلسه به پایان نرسیده است. شنیده‌ها از این جلسه حاکی از آن است که باشگاه استقلال پیشنهاد سنگین و اغواکننده‌ای به باشگاه استقلال خوزستان برای گرفتن رضایتنامه آقایی پور داده و حتی طرفین به توافقات اولیه هم رسیدند.

همچنین پیشنهاد استقلالی‌ها به خود این بازیکن و ایجنتش هم افزایش یافته تا بتوانند هر طور شده آقایی پور را به خدمت بگیرند. آنطور که شنیدیم پیشنهاد جدید استقلالی‌ها بسیار خوب بوده و حتی ممکن است این بازیکن قید رفتن به روسیه را بزند و شاهد حضور آقایی پور در استقلال باشیم. آنطور که مشخص است هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست و اگر به زودی خبر توافق این بازیکن با استقلال منتشر شد، نباید تعجب کرد.

البته نزدیکان این بازیکن می گویند اولویت آقایی پور لژیونر شدن است و تنها در صورتی که لژیونر نشود، به استقلال می پیوندد./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144001

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر