همستر تلگرام؛ فیلترشکن در ایران را گران کرد؛تب خرید فیلترشکن بالا رفت

تب خرید فیلترشکن در ایران دوباره بالا گرفت

همستر تلگرام؛ فیلترشکن در ایران را گران کرد؛تب خرید فیلترشکن بالا رفت

بسیاری از ایرانی ها در شرایطی به امید ارزآوری از یک بازی کریپتویی، ساعت های زیادی از وقت روزانه خود را صرف کلیک کردن بر روی صفحه گوشی تلفن همراه خود می کنند که این همستر که حالا معروف ترین بازیگر در صفحه بازی های تلگرامی شده، قرار است حداقل برای ۱۰۰ میلیون نفر ارزآوری داشته باشد، حال آنکه نداشتن وایت پیپر یا همان اهداف دقیق پروژه و البته چشم انداز میزان ارزی که قرار است استخراج شود و حتی قیمت آن، بیشتر آن را به یک فان لحظه ای تبدیل کرده است

همستر کامبت». بازی فریبنده که این روزها بسیاری را به تلگرام خوانده است؛ آن هم به امید پولدار شدن البته از نوع ارزی. حالا روزانه بسیاری از افرادی که نامشان در فهرست کانتکت های تلفن همراهمان است، به تلگرام می پیوندند تا بلکه با دعوتی که از سوی دوستان خود آن هم برای دریافت تعداد مشخصی سکه همستری می شوند، به جرگه کسانی بپیوندند که بدون هیچ زحمتی، زیر باد کولر و در اوقات فراغت خود، با کلیک بر روی صفحه موبایل خود، قرار است پولدار شوند.

موش فریبنده ای که ۱۰۰ میلیون کاربر دارد

البته این اولین باری نیست که تب بازی در فضای مجازی در ایران بالا گرفته است؛ بلکه هر چند وقت یک بار در میان عموم افراد جامعه، چنین تبی فراگیر می شود و اگر هم صحبتی از پول و درآمد در میان باشد، به سرعت شبکه ای هرمی شکل می گیرد که عده زیادی از مردم با دعوت دوستانشان وارد فضای بازی شده و ناخودآگاه شبکه ای را تشکیل می دهند که خود هم از مزایا و معایب احتمالی آن آگاه نیستند. این تب چند هفته ای است که در ایران با یک بازی تلگرامی بالا گرفته است

این بازی که از فروردین امسال رونمایی شده است، به سرعت در میان مردم کشورهای دنیا فراگیر شده و ایران هم از این قافله عقب نمانده است. آنگونه که برآوردهای آماری نشان می دهند، حداقل ۶۰ میلیون نفر در دنیا در حال انجام این بازی کریپتویی هستند و از میان آنها حداقل ۱۰ میلیون نفر روزانه این موش فریبنده را دنبال می کنند؛ آن هم به امید آنکه بتوانند از آن درآمدی در آینده داشته باشند و سکه هایشان ارزشگذاری شود و پولی از بابت آن به حساب آنها ریخته شود؛ غافل از اینکه حتی اگر وعده بازی همستر کامبت همچون نات کوین درست باشد و این بازی کریپتویی هم مثل نات کوین بر سر زبان ها بیفتد، در شرایطی تحریمی ایران، چه صرافی یا چه فضای مالی قرار است که معادل ارزی این برد را به حساب دنبال کنندگانش واریز کند؛ به هر حال داستان هر چه که باشد، پیش بینی ها بر آن است که ظرف روزهای آینده حداقل ۱۰۰ میلیون نفر در دنیا، جمع بازیگران این بازی را تشکیل خواهند داد.

سود کلان فیلترشکن فروش ها از اشتیاق مردم به استفاده از تلگرام

در ایران البته این بازی برای کاربران، هزینه های بسیاری دارد. از شارژ مکرر گوشی های تلفن همراه گرفته تا خرید شارژ برای استفاده از اینترنت و در نهایت هزینه هایی که به دلیل فیلتر بودن تلگرام در ایران به کاربران تحمیل می شود.

گزارش های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین از بازار حکایت از بالا گرفتن تب خرید فیلترشکن از سوی مردم است تا بدون وقفه و دردسر بتوانند به بازی همستری خود بپردازند.

یکی از فروشندگان فیلترشکن به خبرنگار ما می گوید: مراجعات برای خرید فیلترشکن ظرف روزهای گذشته بسیار بالا رفته و حتی برخی از افراد برای نصب تلگرام خود مراجعه می کنند به امید اینکه بتوانند از بازی همستر درآمد ارزی کسب کنند.

منبع: اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141039

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر