سعید راد در خانه سالمندان ؛ روایت هوشنگ گلمکانی

سعید راد بازیگر پیشکسوت و برجسته سینما و تلویزیون در بستر بیماری و در خانه سالمندان بستری شده است

 سعید راد در خانه سالمندان ؛ روایت هوشنگ گلمکانی

سعید راد بازیگر پیشکسوت و برجسته سینما و تلویزیون در بستر بیماری و در خانه سالمندان بستری شده است دیروز نگار راد دختر سعید راد بدنبال نگرانی‌ها و پیگیرهای هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما درباره وضعیت درمانی و سلامت سعید راد، بازیگر سینما و تلویزیون،  به نمایندگی از خانواده و برادرش توضیحاتی را ارائه کرد.فرزند سعید راد با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است این بازیگر در بستر بیماری است گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کیلینک‌های تهران در حال درمان است، اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.او از عموم مردم و علاقمندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند

امروز  هوشنگ گلمکانی- منتقد سینما نوشت روز پنجم فروردین که با جواد طوسی به عیادتش رفتیم، بیش از شش ماه از آغاز وضعیت وخیمش می‌گذشت و تازه رضایت داده بود که دخترش به ما خبر بدهد. بس که مغرور است و دلش نمی‌خواست کسی او را در آن حال ببیند. 

تا پیش از آن، صبح‌ها (سحرخیز بود) روزی یک ساعت می‌دوید، اهل سیگار و مشروب نیست و می‌کوشید سلامت و تناسب اندامش را حفظ کند. به‌سختی می‌پذیرفت نقش یک پدر را بازی کند و همیشه به کارگردان‌ها اصرار می‌کرد یک سکانس اکشن برایش در نظر بگیرند.

آن روز در یک خانه سالمندان به عیادتش رفتیم و اکنون هم در همان جا بستری است. بعید می‌دانم این را خودش بداند، وگرنه حاضر نیست ساکن یک «خانه سالمندان» باشد. 

سعید رادی که آن روز روی تخت دیدم، شباهتی با آن‌چه که حتی از سال‌های اخیرش به یاد داریم نبود. دلم نمی‌خواهد وضعیت او را در آن روز توصیف کنم، حتی اگر نتوانم فراموش کنم.

پس از آن، چند بار در تماس با آن آسایشگاه حالش را پرسیدم که شاید به عنوان یک پاسخ کلیشه‌ای گفتند «خوب است، بد نیست.» اما هفته گذشته که مسعود کیمیایی و جواد طوسی به عیادتش رفته بودند، از جواد خبر حال سعید راد را گرفتم. گفت از آن روزی که با هم به دیدارش رفتیم بدتر است! 

و حالا با توصیفی که دخترش از حال امروز پدر کرده، معنایش این است که: مگر که دست معجزتی… آرزوی آن معجزه را دارم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 147098

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر