پاسخ پزشکیان به اتهامات متعدد به روحانی

مسعود پزشکیان در واکنش به رقبای انتخاباتی‌اش که او را دولت سوم روحانی می‌خوانند، می‌گوید: من دولت خودمم

پاسخ پزشکیان به اتهامات متعدد به روحانی

مسعود پزشکیان در واکنش به رقبای انتخاباتی‌اش که او را دولت سوم روحانی می‌خوانند، می‌گوید: من دولت خودمم

- من دولت خودمم.

-دولت روحانی مگر چه بدی داشت

خودشان را می‌کشند که همان برجام را برگردانند.

-چرا باید با همه دنیا دعوا کنیم؟

مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این ادعا که دولت سوم روحانی را تشکیل می‌دهد گفت: من که دولت خودم هستم، حرفم این است که مگر دولت روحانی چه بدی داشت؟ دولت روحانی برجام را درست کرد، این‌ها به برجام بد و بیراه می‌گویند و خودشان را می‌کشند که برجام را برگردانند، ولی نمی‌توانند!

چرا باید با دنیا دعوا کنیم؟! 

وی تأکید کرد: چرا باید با دنیا دعوا کنیم؟! در صورتی که مقام معظم رهبری می‌گوید ما باید با همه دنیا بنشینیم و حرف بزنیم؛ غیر از اسرائیل. چرا داریم با همه دعوا می‌کنیم؟ چرا سیاستی درست کرده‌ایم که الآن تجار، دانشجویان و پزشکان ما به راحتی نمی‌توانند حتی اروپا ارتباط علمی پیدا کنند؟ چرا این کار را کرده‌ایم؟ نگاه ما این کار را کرده و این نگاه غلط است.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری اظهار داشت: آن موقعی که در مجلس گروهی بودیم که باید برجام را بررسی می‌کردیم و آقای زاکانی هم رئیس بود، من به برادرمان آقای دکتر جلیلی گفتم به من بگویید برجام را نپذیرفتید، نقشه راه‌تان برای بقیه کار چیست؟ الآن هم بگویند می‌خواهند چه کار کنند؟ ما با دنیا گفت‌وگو نکنیم و برجام هم نپذیریم، اشکال ندارد، بگو راه‌حل‌تان چیست؟ هرکسی ارتباطش با دنیا را قطع کند، عقب می‌ماند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143444

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر