فال حافظ یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید .برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید.برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۶ از دیوان حافظ

غزل شماره 276 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.

۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آنها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.

* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.

* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بر شما مبارک باد ولی باید ناراحتی ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می باشد.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت  

جواب فال شما: غزل شماره 411 از دیوان حافظ

غزل شماره 411 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* چهره تو ای محبوب بوستانی، زیباست مخصوصاً که در این بهارستان جمال حافظ خوش سخن بلبل نغمه ساز تو می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم و تبریک می گویم زیرا آنچه سال ها در انتظار انجامش بودی، به زودی جامه عمل می پوشاند. پس اولاً کوشاتر باشید. ثانیاً راز دل خود را جز به پدر و مادر و همسر با کسی نگویید. ثالثاً با فردی با تجربه و استاد مشورت کنید رابعاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۳- تفالی از این بهتر نمی شود که انسان موفقیت خود را بداند و آگاه باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیان می کند و سعادتمند می شوید و درهای خوشبختی به رویتان باز می شود. بر شما مبارک باد.

۴- مغرور نباشید و به دیگران کمک کنید تا خداوند به شما مساعدت نماید. از یاد خداوند در هیچ حال غافل نشوید. پدر و مادر را محترم بدارید و به کمک آنها بشتابید.

۵- هیچ شرف و فضیلتی مانند علم و دانش نیست و هیچ دانش و دانایی مانند فکر کردن و اندیشه نمی باشد.

۶- تلاش را از دست ندهید و مواظب بدخواهان باشید. با افراد معتاد و پست معاشرت نکنید.

۷- اموری که در این هفته اتفاق افتاد، به فال نیک بگیرید. اینها موجب نزدیکی می شود. به قول شاعر من رشته محبت تو پاره می کنم. شاید با گره خوردن به تو نزدیک تر شوم.

۸- رنگ صورتی یا لیمویی برازنده اندام شماست زیرا حس اعتماد و ملاحت شما را بیشتر می کند.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 452 از دیوان حافظ

452

تعبیر فال حافظ شما:

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن که از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* انسان و فرشته تابع وجود عشق هستند و اینها برای محبت لاله خلق شده اند. پس حال که اینگونه است، از خود اخلاصی نشان بده تا نیک بخت شوی.

* چونکه تو صاحب نظر نمی باشی، پس خواستار وصال جانان مباش زیرا جام جم برای کور سودی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای شما سعادت آفرین باشد به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و زیرکی را از دست ندهید. آنگاه از انجام آن نگران نباشید زیرا مقدمات لازم فراهم می باشد. تنها به اراده و پشتکار شما نیاز است.

۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشید اما به تازگی حسودان قصد تخیب این بنای زیبا را دارند. چون از علاقه و حسن نیت خانواده شما سوء استفاده می کنند. بر شما لازم است که اجازه سوء بهره برداری به آنها ندهید.

۴- سوء ظن شما بی مورد است زیرا او جرات این کار را ندارد ولی حسودان قصد خراب کردن ساختمان با محبت شما را دارند. پس هوشیارانه عمل کنید چون او خیلی شما را دوست دارد ولی راه و رسم ابرازش را به جهت لجبازی نمی داند.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با نظم و انضباطی، دوستار موسیقی، وفادار، صمیمی، فهمیده، با گذشت، مهربان و با گذشت.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 460 از دیوان حافظ

غزل شماره 460 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و نهم می فرماید:

* عقل را در رودخانه زاینده رود اصفهان بینداز و به آواز بلبلان مانند جوانان سرزمین عراق شراب بنوش.

* آواز چنگ و کف زدن ساقی، عشق و هوس و شور و نشاط جوانی را به یادم می آورد.

* باقی مانده شراب را نیز در جام بریز و به ما بده تا با سرمستی، شور و نشاط را نثار یاران کنیم.

* یک لحظه با ما دوستان مشفق و سازگار همراه باش زیرا چنین اموری گاهی اتفاق می افتد. باید غنیمت شمرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار برازنده و شایسته می باشد بطوری که انجام آن مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد ولی هر کار بزرگی مسلماً خطرات بیشماری نیز دارد که باید در رسیدن به مقصود از آن خطرات استقبال نموده و دامن همت بر کمر بسته و اقدام کرد. پس اگر اراده و همت دارید، به شما تبریک می گویم اما اگر مردد و بادی به هر جهت هستید، به صلاح شماست که از آن منصرف شوید. چون در این کار زیرکی، هوش و تلاش ویژه ای باید صرف کرد.

۳- هیچ کامیابی با بگو مگو و لجبازی بدست نیامده است. پس شما با اخلاق نیکو، صبر و شکیبایی می توانید شیر درنده را به دام خود بیندازید، چون حق با شماست. ترس نداشته باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: صفر و یک، خونسرد، عاشق دوست داشته شدن، مهربان، دست و دل باز، قانع و متواضع.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 339 از دیوان حافظ

غزل شماره 339 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوها و اهداف بزرگی در سر داری و برای رسیدن به آن سعی و تلاش می کنی. خودت هم می دانی که از عهده این کارها بهتر از هر کس دیگری بر می آیی، اما گاهی عجولانه و شتابزده عمل می کنی. کمی صبر و حوصله به خرج بده، همه مشکلات حل خواهند شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و ششم می فرماید:

* بشتاب که لعل و مروارید اشک خود را برای افشاندن در پای تو از گنجینه قلب و دل به خزانه چشم می آورم.

* در آرزوی خبر خوش وصال دوست دیشب تا صبح، چراغ روشن چشم را بر رهگذار باد قرار دادم و کاری بوده و بی نتیجه کردم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از آنجایی که شما در انتظار خبری خوش به سر می برید و امید آن داری که از جایی و کسی به شما کمک برسد، باید بدانی که جوش و خروشتان بی جهت و ناشی از تردید، دودلی و وسواس بیش از اندازه شماست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت به زودی عملی می گردد و با شکیبایی و توجه به تمام جوانب، منتظر انجام آن باشید. شما دارای زندگی آرامی هستید اما برخی نمی گذارند بویژه شخصی چاق، گندمگون با دست های درشت.

۴- مسافر به زودی تغییر مکان می دهد و از نظر شغلی وضعی بسیار خوب خواهد داشت. خرید و فروش هر دو سودآور است. مسافرت را توصیه می کنم و سفری عالی در پیش دارید. به زودی پولی به شما خواهند داد. از آن پول صدقه هم بدهید. یکی از اقوام نزدیک نیاز مبرم به کمک شما دارد و دچار دردسر بزرگی گردیده است ولی خجالت می کشد که ابراز دارد. پس شما به او کمک کنید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در یکی از مشاهد متبرکه هستید. نشانه آنست که فردی خوشبخت و با اراده هستید که آینده ای درخشان همراه با ایمان خواهید داشت.

۶- از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوب و مژده های عالی دریافت می کنید اما فریب نخورید. بسیار عاقل و هوشیار باشید.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

غزل شماره 103 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* اگر چه یاران از یاد کردن آسوده اند و یادی از من نمی کنند، اما از من ایشان را هزاران یاد باد. آنها را به خاطر می آورم

* من از گرفتاری زنجیر صحبت نااهلان در عذاب هستم. کوشش های خوب دوستانی که حق دوستی را به جای می آوردند و ما تنها نمی گذاشتند، هرگز فراموش مباد.

* از این پس حافظ اسرار خود را با کسی در میان نمی تواند بگذارد. دریغ و افسوس که محرم رازی دیده نمی شود. پس یاد دوستان راز پوش به خیر و خوبی باد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش بین، ناحسود، تمام کننده کار، بی قید و بند، محبوب، رفیق دوست، با صفا، با گذشت، رک گو، خوش تیپ، زود جوش، سخاوتمند، نظر بلند، آسانگیر، بی پروا، ساده، موفق و درویش.

۳- از عمر تلف کرده و بی وفایی یاران اظهار دلتنگی و تنهایی می کنید. درحالی که در جمع هستید اما گویی تنها می باشید و یا از خاطرات و دوستان و یاران قدیمی یاد می کنید و از هجران و یادگاری لحظات گذشته افسوس می خورید. باید بدانید که در این دنیا با حوادث باید دست و پنجه نرم کرد و از ناملایمات آن نهراسید تا موفق شد.

۴- کسی به خانواده شما نارو زده و خانواده تان را دچار مشکل کرده است. اولاً او به سزای عملش می رسد. در ثانی به زودی درهای خوشبختی به روی شما باز می شود و ملاقاتی صورت می گیرد و در معامله ای سودی بدست می آید و تغییر شغلی حاصل می شود.

۵- بیمار شما به زودی بهبود می یابد. این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی زمان لازم دارد. از او دلتنگ نباشید چون روش اخلاقی او باری به هر جهت می باشد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل شود.

۶- اوضاع به زودی تغییر می کند و شما به جایگاه اصلی بر می گردید. همه چیز وفق مرادتان می شود. او را به حال خود بگذارید. پشیمان می شود. ولی از دور مواظبش باشید. بگو و مگوی بیشتر موجب گسستگی و دلسردی بیشتر می شود. پس بجاست که از زیرکی و ملاحت خود استفاده کنید.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره 384 از دیوان حافظ

غزل شماره 384 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* از زیبارویان بیشتر از این بهره تو نمی باشد. پس اگر به این طالع قانع نمی باشی، برو و فرمان قضا و قدر را دگرگون بساز و طوری کن که بر وفق مرادت باشد.

۲- شما در زندگی سرنوشتی دارید که قضا و قدر الهی آن را رقم زده است ولی این بدان معنی نمی باشد که اختیار و اراده ای نداری. بلکه عین اختیار و آزادی است که می توانید با توکل به خداوند گام بردارید و با نیروی اراده و فعالیت چنان مشهور خاص و عام گردید که همه متعجب و متحیر گردند. زیرا در چهره شما و فرزندانتان نور عشق و عرفان و رستگاری است.

۳- از هجران و فراق کسی یا چیزی یا مکانی سخت ناراحتید. باید بدانید که هر کس سرنوشتی دارد. پس دعا کنید که سرنوشت شما مانند همسایه دیوار به دیوارتان نباشد. زیرا او ناسپاسی کرد و خداوند وی را در معرض املا و استدراج قرار داد.

۴- مژده می دهم که زندگی بسیار درخشانی در انتظار شما و خانواده شما است. بطور مثال در هفته قبل خانواده شما مورد لطف خداوند قرار گرفتند و از ناراحتی بزرگی رهایی یافتند. پس کسی که به ریسمان خداوند چنگ بزند، صد در صد موفق است. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- هر که روزانه باغچه دلش را به آب تامل و خوداندیشی مهمان نکند، همیشه پژمرده و پاییزی خواهد ماند.

۶- مسافر حالش خوبست. به زودی خبرهای خوش می دهد. توجه به همسر و علاقه به او زندگی شما را شاداب تر می کند. با پدر و مادر مهربان باش. به سخنان او گوش دهید، هر چند اخلاقش غیر قابل کنترل می باشد ولی مهربان و با وفاست.

۷- از رنگ مشکی یا قرمز تند استفاده نکنید بلکه از رنگ های ملایم بهره مند شوید که موجب آرامش روح، ثبات قدم و اعتماد به نفس شما می گردد.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره 476 از دیوان حافظ

غزل شماره 476 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

راز دل خود را چنان با او در میان بگذار که به گوش نامحرمان و بیگانگان نرسد و به خاطر داشته باش ناامیدی جرم بزرگی است. همیشه امیدی برای ادامه دادن هست، از آن غافل مشو و با او همزبان و همدل باش تا به مقصود خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* در مساله عشق، زبان ترکی و عربی یکسان است. تو هم سخن عشق را به هر زبان که نکو می دانی، بازگو کن.

پس دوست عزیز شما باید او را با هر زبانی که می توانی متوجه نیت خود سازید، زیرا او خیلی از مسائل را نمی داند و اگر مرتکب عملی بر خلاف میل شما می شود، بطور ناخواسته و غیر عمد می باشد. چون از چون و چرای عشق آگاهی کامل ندارد. اگر چه ظاهراً ادعای فراوان دارد.

۲- گره این مشکل با زور و مادیات قابل حل نیست. بلکه با خوش رویی و مهر و محبت، به سادگی انجام می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. ناراحتی شما برخواسته از وسواس و تردیدتان می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار حاصل می شود.

۳- مسافرتان حالش خوبست ولی کار او تا چند ماه دیگر به طول می انجامد. در کار و نیتی که غرق شده اید، باید سرعت عمل، دقت و شکیبایی را از دست ندهید. از گفتن راز زندگی خود برای دیگران جدا بپرهیزید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، مقبول عام، دلربا، متین، فرمانده و بزرگوار.

۵- رنگ زمینه صورتی، سفید و لیمویی بر جذابیت شما بسیار خواهد افزود.

ـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره 186 از دیوان حافظ

 

غزل شماره 186 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دستگیری از مردمان نیازمند و محتاج بهترین کارها در نزد خداست و پاداشی بزرگ و بخشش و عفو در پی خوهد داشت. پس هرگز از این امور غافل مشو و بدان که هرچه اتفاق می افتد خواست خداست و دخالت در کار خدا بی مورد است. قسمت تو خیر است اما همت نیز شرط بزرگی در رسیدن به مراد است. پس با همت عالی به تلاش خود ادامه بده که به مقصود خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر فکر می کنید که راه خطا رفته اید، هر چه زودتر، تغییر مسیر بدهید که خداوند یاور شماست. اگر شکست را قبول کنید، پیروزی را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود و زمانی که حتی فکرش را نمی کنید، همگام و همراه کامیابی و اجرای نیت خوب خواهید بود. پس اقدام کنید و با اراده، تغییر مسیر بدهید.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و هشتم می فرماید:

* اگر باده فروش، نیاز قلندران را برآورد، خداوند بلا را از او دفع می کند و گناهش را می بخشد.

* اگر رهروی در طریق معرفت، بار امانت و طاعت و بندگی را به مقصد برساند و بر پیمان روز آغاز استوار بماند، یقین بداند که مژده ایمنی از آسیب ها و غم های جهان به او خواهد رسید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- از همین امروز، دامن همت بر کمر ببندید و اقدام کنید و از امور گذشته، به کلی خود را پاک سازید و با سرعت، تلاش و فعالیت ساختمانی جدید بسازید زیرا اندیشه گذشته بسیار زیان آور است. قافله عمر می گذرد. پس دمی را دریاب که با شادی بگذرد.

۴- با سیگاری و معتادها هنگام و همراه نباشید. کسانی که در کمین خانواده شما هستند و با حیله، قصد ضربه زدن دارند، پس لازم است مدتی معاشرت ها را اندک و کوتاه تر سازید.

۵- پدر همسر شما ناراحت است و زیان دیده. او را دلجویی کنید. ۴ فرزند در طالع دارید و مسافرت عالی است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: با وفاترین فرد، مغز دار، مخترع، با معرفت، خیرخواه، زیرک و ناقلا، فرشته خو، مرموز، محبوب، صلح و کمک رسان، مهربان، نرم خو و ظریف، طبع و شکننده، پایدار در دوستی، بدون خطر، عاشق خانواده و اهل گردش.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره 488 از دیوان حافظ

 

غزل شماره 488 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی از جانب شخص معتبری دعوت به کار می شوی. تو که به دنبال موقعیت مناسب برای پیشرفت هستی این فرصت را از دست مده زیرا با توجه به تواناییهای تو، بزودی در این راه به پیشرفتهای بزرگی نائل می شوی. فقط بدان که در این راه خطر گمراهی است، برای آنکه در چاه نیفتی، در حین انجام کار از یک راهنمای قابل استفاده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* ای دل اگر تو را به عالم فنای فی الله برسانند، به تمام دنیا حکومت می کنی.

* تو اهل درویشی و عشق نیستی پس لاف تجرد مزن. کرسی وزارت خود را تو که خواجه جلال الدین توران شاه وزیر شاه شجاعی حفظ کن.

* ای حافظ که آرزوهای باطل در سر می پروری، از این سخن شرم کن. کردار نیک تو چیست که به پاداش آن خواهان بهشت شده ای.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد زیرا به زودی انجام می گیرد و جای نگرانی نمی باشد. همه شما را دوست دارند و از اخلاق پسندیده و محبت شما سخن می گویند. از اینکه از ذوق سرشاری و برخوردارید و در هر مجلس و محفلی، برجسته و مورد توجه می باشید. شکر خدای را به جای آورید. از صدقه دادن کوتاهی نکنید.

۳- یکی از اقوام نزدیک که به ظاهر شخص محترمی است، نیاز مبرم به شما و خانوادیتان دارد. هرچه زودتر به او مساعدت کنید.

۴- پدر یا همسر شما از پیشامدی ناگوار رهایی پیدا کرده. به شکرانه آن احسان کنید. مسافر شما حالش خوبست. به زودی به مسافرتی می روید و خیلی چیزها برای شما روشن خواهد شد. نگران نباشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: هنرمند، حس ششم قوی، اندیشه پاک و بی آلایش، مهربان، شکاک، شلخته و محبوب.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین بهمن 

جواب فال شما: غزل شماره 27 از دیوان حافظ

 

غزل شماره 27 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی کسی که به او به شدت علاقمندی و انتظارش را می کشی خواهد آمد اما تو هنوز هم خود را گول می زنی و در حالیکه می دانی تمام فکر و اندیشه ات اوست، باز هم عشق او را انکار می کنی. بدان که با بازگشت او زندگی دوباره به تو روی خواهد کرد. هرچند فرصتهای بسیاری را از دست داده ای، ولی بار دیگر فرصت خواهی یافت تا به کامیابی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باد. ستاره اقبال شما در برج ثور است. به طوریکه به زودی، خبری خوش دریافت می کنید که زندگی شما را کاملاً تغییر می دهد و مقام یا ثروت و یا مسافرتی سودآور در پیش دارید. به همین جهت، خرید و فروش هر دو نافع و مفید است. بیمار شفا می یابد و سفر کرده حال و کارش بسیار خوب است. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. به زودی کارها بر وفق مراد انجام میگیرد. دلهره شما از وسواس شدیدتان می باشد.

۲- نذریکه کرده اید، فوری ادا کنید. خوابیکه دیده اید، برای کسی تعریف نکنید و از اوضاع خود فعلا با کسی سخن نگوئید. زیرا حسودان درکمین هستند و منتظر ضربه زدن می باشند.

۳- یک بار ضرر و زیان کرده ای ولی این دفعه کاملاً حواس خود را جمع کن که مجدداً دچار خطا نشوی. اگر مدتی وقت صرف کردی ولی تجربه ها آموخته اید که برای موفقیت بعدی شما بسیار مفید است.

۴- آن کسی را که از خود رنجانده اید، مجدداً با دلجویی و مهر با او ارتباط برقرار کن و جبران گذشته را در موردش بعمل بیاور. او سخت به شما علاقه مند است اما راه و رسم اینکار را نمی داند.

۵- انسانی باهوش، مهربانی، خود رای، خود خواه، زود رنج و بخشنده ای هستی اما نمی دانی پول را کجا خرج کنی و هرکه به شما تعارف کند. فکر می کنید که عاشق و دلسوز شماست در حالیکه مردم حیله گرند و درصددند، افرادی چون شما را که مهربان و دلرحم هستید، به چنگ بیاورند تا آسوده خاطر از شما استفاده کنند. ولی بدانکه خدا با شماست و دعای شما به زودی مستجاب می شود و از نگرانی خلاصی می یابی.

۶- آیا میدانی که برنده حتی زمانیکه دیگران وی را به عنوان یک خبره می شناسند، می داند، هنوز خیلی چیزها را نمی داند. اما بازنده می خواهد که دیگران او را یک خبره و با تجربه بدانند. این نکته را که بسیار کم می داند، هنوز نیاموخته است. این سخن را از اینجانب در زندگی به یاد داشته باش.

فـال حـافـظ آنلاین امروزپیکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 154 از دیوان حافظ

 

غزل شماره 154 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- باید خود را برای کارهای مهمتر آماده سازی زیرا مقدمات آنها فراهم شده. به درایت و کیاست و سرعت عمل شما نیاز دارد. بنابراین خود را از تار و پود تردید رها کن و دل به دریا بزن و اقدام کن.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* صاحبدلان هر دو جهان را در یک لحظه در راه محبوب نثار می کنند. بلی کار عشق است و در این قمار در وهله اول باید سرمایه جان را باخت.

* اگر دولت وصل تو دری که به روی عاشق بگشاید، بدین خیال می توان پیشانی بر درگاه سائید و دست و پایی زد و کوشش کرد.

* عاشقی و جوانی و وارستگی جامع آرزوهاست. با این سه عامل به مراد میتوان رسید. آری چون معانی فراهم آمد و معانی شیرین دست داد، می توان هنر نمایی در فصاحت و بلاغت کرد.

۳- تمام مشکلات شما به زودی حل می شود و از اندوه این نیت خارج خواهید شد و بحمدالله جایی برای نگرانی وجود ندارد. به زودی به مرادت می رسی. پس نذر خود را حتماً ادا کن و مرا نیز دعا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق، دارای همسری مهربان، اصیل، خوشگذران، ولخرج، سازشکار، آتشین مزاج، رفیق باز، عشوه گر، جذاب و مردم پسند.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوب است. ازدواج عملی است. بیمار که حالش زیاد خوب نیست تا پانزده روز دیگر حتماً بهبود می یابد. کسی در خانواده شما مشغول توطئه است، مواظب باشید. به او بگویید بدبینی غیر از مراقبت است. انسان موفق کسی است که حواس خود را کاملاً جمع کند تا در این دوره وانفسا کسی سرش کلاه نگذارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156801

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر