رونمایی از ردمی نوت ۱۴ ؛ خوش قیمت و باکیفیت!

شیائومی سری Redmi Note 14 را در چین معرفی کرد. مانند مدل‌های پرو و پرو پلاس، مدل استاندارد ردمی نوت ۱۴ 5G با بهبودهای ریز و درشتی همراه شده است. طراحی این دستگاه با مدل‌های پرو تفاوت دارد.

رونمایی از ردمی نوت ۱۴ ؛ خوش قیمت و باکیفیت!

شیائومی سری Redmi Note ۱۴ را در چین معرفی کرد. مانند مدل‌های پرو و پرو پلاس، مدل استاندارد ردمی نوت ۱۴ ۵G با بهبودهای ریز و درشتی همراه شده است. طراحی این دستگاه با مدل‌های پرو تفاوت دارد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ردمی نوت ۱۴ ۵G از صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که روشنایی‌اش اکنون به ۲۱۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر که از حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند با شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ شیائومی

 

ردمی نوت ۱۴

ردمی نوت ۱۴ به‌لطف گواهی IP64 در برابر آب‌ و گردوغبار مقاومت خوبی از خود نشان خواهد داد. پنل پشتی ردمی نوت ۱۴ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی LYT-600) مجهز به لرزشگیر اپتیکال است که انتظار می‌رود عملکرد بهتری نسبت‌به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نسل قبلی داشته باشد. این دوربین با دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

زیر بدنه‌ی پلاستیکی ردمی نوت ۱۴، تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا قرار دارد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود.

باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات وظیفه‌ی تامین انرژی جدیدترین گوشی شیائومی را برعهده دارد. ردمی نوت ۱۴ با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به‌ دست کاربران می‌رسد.

قیمت ردمی نوت ۱۴ 5G در بازار چین از ۱٬۱۹۹ یوان (حدود ۱۷۱ دلار) در کانفیگ پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود. قیمت گوشی در قوی‌ترین کانفیگ به ۱٬۶۹۹ یوان (حدود ۲۴۲ دلار) می‌رسد.

منبع: زومیت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154660

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر